|
Har uploadet en .htaccess fil med 301 redirect kode på www.seotips.dk. Et eller er gået galt, så samtlige undersider ikke kan åbnes nu |
Genstart din browser og prøv igen :)
Debat
|
Har uploadet en .htaccess fil med 301 redirect kode på www.seotips.dk. Et eller er gået galt, så samtlige undersider ikke kan åbnes nu |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Genstart din browser og prøv igen :) |
|
|
|
Nej virker ikke |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Nej ingen kan åbne de url'er for de er dannet af din gamle .htaccess fil som er sat op til at lave SEF urls til wordpress. Du får altså intet ud af at genstarte din browser eller tilsvarende men skal have en wordpress sef .htaccess op. |
|
Nej det der har ikke noget med .htaccess at gøre, det er nogle filer eller rettere mapper der ikke ligger på deres plads ... eller for at være mere præcis er der nok tale om nogle mod-rewrite regler du har slettet ... så ja du har overskrevet en .htaccess fil. |
Jeg har ikke pillet ved den oprindelige .htaccess fil... var ikke engang klar over der var en. Nu har jeg downloadet wordpress igen, men kan ikke se nogen .htaccess fil.. hvor skulle den være? |
|
htaccess filen sætter betingelser for fortolkning af urls for serveren. htacess gør altså det at den oversætter /meget_lang_url_med_kald_til_bestemte_filer_og?variabler til /lille_kort_url ud fra de betingelser som er sat op i .htaccess - Derfor mangler du en htaccess fil som matcher din wordpress installation. |
Da du oprindeligt har slået SEF urls til i wordpress har det plugin sikkert lagt en aktiv .htaccess fil ind. Bemærk jeg er novice wordpress bruger og arbejder aldrig med det - men det er ret straight up htaccess betinget det her. |
Som Ronni ganske rigtigt påpeger, så har du nok haft et add-on, der har søgemaskineoptimeret. Den skriver formentlig automagisk en htaccess-fil med de nødvendige linjer i - du kan se om du kan få add-on'et til at skrive filen igen. |