Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af "en" til at køre AdWords kampagne for kursus?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et kursus sat op til oktober, hvor jeg gerne vil sælge yderligere ~20 pladser. De koster ~15kkr stykket. Kan I anbefale "en" der kunne bruge 10-20kkr og køre en effektiv AdWords kampagne, så jeg får solgt nogle flere billetter?

Det er altså en anbefaling af en konsulent/bureau/person, som kan det der jeg er ude efter. En løsning, hvor jeg bruger minimal tid, men resultatet er iorden (ingen garanterer noget ved jeg - men det skal være seriøst).

Iøvrigt er kurset rigtig seriøst og der er nogle gode søgeord, som kan ramme ret præcist på målgruppen - som iøvrigt sikkert bruger Google hver dag.

Og så haster det jo lidt... Så en anbefaling af "en" som er god og realistisk i sin tilgang... Det ville bare være dejligt!

Jeg takker mange gange på forhånd!

/sfo

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:19

Hej sfo

Vi kører AdWords for en lang række kunder og vil gerne hjælpe; men hvis du ikke har gjort hjemmearbejdet særdeles godt på vil det, trods at vi leverer besøgende, som er lige i målgruppen, blive vanskeligt for dig at konvertere de besøgende til kunder på så kort tid, når vi er oppe i så høje priser.

Mvh,
Christian

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 09:51

Hej sfo 

Vi plejer selv at bruge en dygtig ekstern mand, både for kunder som for os selv. Han afregner på timepris for opsætningen og tjener derfor ikke også på dine klik...... skriv mig en mail, hvis du vil have anbefalet en god mand eller et råd med på vejen.

Er i øvrigt enig med Christian i hans betragtninger omkringer hjemmearbejdet.

:-) Jesper

Tilmeldt 9. Dec 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:11

Tak for hjælpen!

/sfo

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej SFO

Jeg hedder Thomas Nielsen og har arbejdet som Key Account Manager for en af DK´s største udbydere af PPC ( Pay Per Click ) kampagner på søgemaskinerne Google, Msn, Live, Jubii, Facebook m.m.

Tit og ofte kan bedre placeringer og effekt opnåes ved at udarbejde specifikke kampagner og evt. lave en geografisk begrænsning såfremt man udelukkende er interesseret i kunder fra lokalområdet.

Hvis du kunne være interesseret i at lade mig prøve at kigge på dit er du mere end velkommen til at kontakte mig på mailen salg@kontor-moebler.dk, det jeg er interesseret i at høre mere om i første omgang er hvilke søgeord der kunne være interessant for dig og et budget.

Jeg vil sige i 90% af tilfældende kan jeg som minimum levere samme placeringer til billigere penge og en bedre konvereteringsfrekvens end de fleste da mere specifikke kampagnetekster vil være lig med mere specifikke besøgende.

Men fortæl mig mere om dine interesser og lad mig give dig et tilbud.

Mvh

Thomas Nielsen

Kontorstole

Find de bedste kontorstole her.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)