Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny kollektion på markedet..men hvordan når man kunderne!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra cph
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg er ny beklædningsvirksomhed der for en lille uge siden kom ud med min første kollektion under cph fashion week. min strategi var at blive offentlig gjort samt synliggøre mig ved at skille mig ud som showvirksomhed, hvilket også gik forrygende. men der hvor jeg står nu er så at jeg ikke fat i nogle potentielle indkøber til at se mit show og jeg står nu i et dilemma om hvordan jeg når kunderne. den danske økonomi er jo desværre nedad gående og folk taler om at ingen butikker har penge osv. hvad er den gode strategi for at få butiksindehaver til at købe mine produter? skal jeg ansætte en sælger, en agent mm nogle som har erfaring i at være ny på markedet og hvordan man håndtere det første kundemøde? skal jeg tage der ind, ringe, sende materiale...? er nogle der kunne være interesseret i at hjælpe mig på vej som provisionslønnet sælger? håber der er nogle herinde som kan give min virksomhed et råd og derved et skub frem. på forhånd tak! MVH sommer.
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:43

Hej Sommer.

Hvis du tror på, at dine produkter sælger, er det så ikke bare at levere produkterne ud i kommision til butikkerne?

Når de får solgt skal du have dine penge, får de ikke solgt kan du hente dine overskydende produkter igen.

Mvh,
Christian

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:03

Hej Sommer,

En kommissionsaftale kan jo være en fordel for dig hvis du ikke er "bange" for at stå med det der ikke bliver solgt bagefter. Som ny på markedet er det vigtigt at du præsenterer dine varer for som mange som muligt og tager de salg der måtte være dér for at komme videre på. Har du ikke råd til en sælger eller føler du ikke der er et behov for at have en sælger på hele året kan du hyre en agent på månedsbasis hos Agenthuset. (www.agenthuset.dk)

Her kan du begrænse dine udgifter og få en agent ud til alle potentielle kunder og så tage hele salget selv. Du kan ligeledes bruge agenten til at præsentere dine varer før du sætter en produkttion igang så du har dine kunders tilbagemeldinger før du binder dig til en produktion.

Venlige hilsner

K. Svendsen/Partner Agenthuset

www.agenthuset.dk
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)