Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor krise

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mutter.

Hvad er adressen på din hjemmeside?

Du skriver, at der ikke er det store salg via denne, så måske kan du med lidt gode råd fra Amino'erne skabe ekstra indtægter her.

Generelt kan du få langt bedre vejledning, hvis du løfter sløret for, hvad du helt specifikt handler med.

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:30

www.dibbidutten.dk

Der er en ny side på tegnebrættet. Den vil også kunne tage dankort.Jeg leverer med GLS da jeg har pakkeshop også.

Grunden til at jeg ikke har  skrevet det før er at jeg måske er lidt flov over udviklingen.  

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 15:34

Hej igen

Godt at høre at Startvækst stiller op så hurtigt og I sammen har lavet en plan, for ved at tage fat i tingene, kommer man bedst igennem sådan en situation.

Når din shop på nettet er opdateret, så smid et link til den, så skal jeg da gerne lave lidt reklame på Andando og evt. en nyhedsmail ... ikke at det nødvendigvis bliver det vilde salgseventyr, men lidt har da også ret Stick out tongue

Alt mulig held og lykke med din butik.

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 15:36

argh, du fik lige postet adressen før mit indlæg Indifferent

Hvornår forventer du en opdateret side klar?

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43

Hej mutter

Jeg vil gerne kaste 1 eller 2 time gratis rådgivning i, for at give dig nogle gode råd til hvordan du får godt gang i butikken igen.

Jeg kan træffes på 28 18 98 43 eller på henning@wogw.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:03

Det her er virkelig et "Amino moment"! Hvor er det flot med alt den hjælp, jeg bliver sgu helt rørt!

Dbh Martin

Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 20:30

Hej Mutter

Jeg ved det kun er en lille ting, men jeg vil blot gøre dig opmærksom på, at du på www.vordingborg.net kan oprette en helt gratis præsentation af din virksomhed = gratis reklame.

Håber du får klaret problemerne.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:12

Martin Thorborg:

Det her er virkelig et "Amino moment"! Hvor er det flot med alt den hjælp, jeg bliver sgu helt rørt!

Dbh Martin

Og den bedste måde jeg kan takke på er ved at følge alle de gode råd.  

Kim Ingemann Erichsen:

Hej Mutter

Jeg ved det kun er en lille ting, men jeg vil blot gøre dig opmærksom på, at du på www.vordingborg.net kan oprette en helt gratis præsentation af din virksomhed = gratis reklame.

Håber du får klaret problemerne.

Er hermed gjort. Kan godt være at det bare er en lille ting, men mange bække små.

Lille update: Skulle have haft møde med udlejer dag. Han glemte det, ville komme eftermiddag istedet, men ak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:08

Gør mig sku lidt ked af at læse sådan noget :/

Det er bare op på hesten og så ikke være bange for at sige ja til at få lidt hjælp :) 

Jeg vil gerne bakke op op det her: 

Henning Wraae:

Hej mutter

Jeg vil gerne kaste 1 eller 2 time gratis rådgivning i, for at give dig nogle gode råd til hvordan du får godt gang i butikken igen.

Jeg kan træffes på 28 18 98 43 eller på henning@wogw.dk

Hvis Henning evt. vil fungere som Artdirector så vil jeg med glæde lave hvad du skulle have brug for af grafisk arbejde til din hjemmeside, reklamer, flyers, plakater... You name it! Timer er ikke noget jeg tæller i dit tilfælde Gift

Jeg kan også sagtens lave tingene fra bunden men vil mene at Henning er en del bedre uddannet end mig Party!!!

De bedste hilsner

René Wellejus

renew@webspeed.dk

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 12:46

Martin er inde på det. Prøv at se, hvordan folk står i kø for at hjælpe og komme med gode råd. Synes det er stort og en fornøjelse at læse. Held og lykke

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)