Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børnetøjs-shop søges til samarbejde

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i øjeblikket rigtig... rigtig.... rigtig god succes med at markedsføre webshops med børnetøj. Desværre for mig er min målgruppe nemmest påvirkelig når jeg præsenterer nyheder.

Udbuddet af af børnetøjs-webshops som annoncerer via services som partner-ads m.fl. er desværre begrænset, og ved at være rullet igennem.
(Det er en service, hvor partner-ads er mellemmand, og sætter mig i kontakt med annoncører, som skal godkende min henvendelse før jeg kan gå i gang med at markedsføre webshoppen... mod en procentdel i den omsætning jeg skaber. Partner-ads står for det tekniske, så det fremgår hvad jeg har skaffet af salg)
Læs mere her:

Derfor skal i som kæmper for at bygge noget op - eller måske for overlevelse springe ud nu, og kontakte mig på slugkamelen @) hotmail

Det handler om at jeg har opbygget et stærkt mail-netværk af forældre. Over 300 personer med småbørn modtager besked fra mig, hvori jeg fortæller hvad der i øjeblikket er af gode tilbud ude på nettet. Det lyder banalt, og som noget der virkede på internettet i 1998, men jeg har fat i noget relevant, opbygget noget stærkt, og mit netværk lytter.
De lytter så længe jeg har noget relevant at sige, derfor er det godt for mig at kunne præsentere noget nyt fra gang til gang.

Et simpelt eksempel:
En mandag morgen hvor regnen piskede ned og tog os alle med bukserne nede - især dem der skulle afsted på cykel med børnene - sendte jeg besked til mit netværk om et godt tilbud på regntøj til de små. Det skabte 4 salg på dagen, og i den efterfølgende uge yderligere 4 med en omsætning på 3.600 kr. til webshoppen.
Det vigtigste for mig er at opretholde integriteten med netværket. Kun præsentere saglige og gode tilbud. Og helst varieret.

Alt til forældre har interesse, men det er et must, at man i blandt sine almindelige produkter har nogle gode tilbud. Allerbedst vil det være hvis mit netværk kan tilbydes en rabat - som ingen andre kan få. Herved øges min markedsføringsstyrke, da forældrene kan se særbehandling i at lytte til mig.

Skriv på ovennævnte mail, som er omskrevet for at undgå spam... men det er altså slugkamelen ovre på det der hotmail som slutter med com. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)