Jeg blev lige i tvivl i et øjeblik om nedenstående mail er noget jeg skal reagere på eller jeg bør bruge Shift + Delete på mailen. Er det nogen der er smarte og gerne vil være med til at bruge mine DKK? August 19, 2008 Swingcar Domain name & Internet keyword Dear Sir/Madam, We are Beijing Invees Network Science and Technology Co.,Ltd which is the domain name register center in China. We received a formal application from a company who is applying to register “swingcar” as their domain name and Internet keyword on August 18, 2008.Since after our investigation we found that this word has been in use by your company, and this may involve your company name or trade mark, so we inform you in no time. If you consider these domain names and internet keyword are important to you and it is necessary to protect them by registering them first, contact us soon. Thanks for your co-operation and support. Kind Regards, Teresa.Gou Tel: +86-10-62667430 (8004)Fax: +86-10-62968871 Email: teresa.gou@beijing-invees.com.cn teresa.gou@hotmail.com Beijing Invees Network Science and Technology Co.,Ltd Website: www.invees.com |
Jeg tror at de lever af at sælge domæner i Kina, og det er så et salgs brev til dig om at du skal huske og købe swingcar.cn gennem dem.
Hvis swingcar.cn er vigtig for dig så ville jeg nok købe det gennem godaddy.com eller lignende, man ved jo ikke lige hvem der har adgang til kreditkort dataene...
Men det kan sagtens være at det er legitimt firma, selvom man kan diskuter deres marketing strategi som indeholder spamming. Har selv fra samme firma fået tilbudt at købe et domain (som jeg allerede ejede, men det er en anden sag)