Jeg har startet min egen konsulentforretning op i IT branchen (www.vedelnorgaard-consulting.dk) for 2 år siden. Jeg beskæftiger mig med forretningsorienteret projektledelse, management styring og generel rådgivning mv. Jeg har snart 10 års erfaring i branchen.
Min udfordring er følgende:
- Jeg har netværk til at skaffe mig (og gensidigt) masser af arbejde på mere end fuld tid med lange gode kontrakter, men ikke tid til mit ønske om ekspansion - alene
- Jeg har opbygget kapital til opstart af ApS og ansættelser, men har ikke tid til at fokusere alene på det
- Jeg ønsker at indgå i et partnerskab med en person på samme niveau som mig, som ikke skal have samme kompetencer som mig, men masser af gåpåmod mv. Hvor finder man selektivt sådan en person uden at skulle bruge alt min tid på det i min situation?
- Jeg har underleverandører i dag, som jeg ønsker at beholde i et fremtidigt partnerskab.
Det ser ud til at være en spændende og professionel virksomhed, som du har fået bygget op. Til lykke med det!
Jeg har lidt svært ved at se om du søger en partner med udpræget IT-kendskab, eller det mere er kompetencer med henblik på gennemførelse af ekspansion, som du er på udkig efter. Hvis det er det sidstsnævnte vil jeg høre om du er interesseret i en snak.
Går selv med samme tanker, men de kunder jeg har som målgruppe ligger ikke i samme kategori som dine referencer. Synes du alligevel det kunne være interessant at tage en nærmere snak, så lad høre fra dig.