Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliates/freelancesælgere søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har efterhånden eksisteret i lidt over 3 år og kæmper stadig med at bryde ud af denne her famøse "bobbel" og få hjulet til at køre ordenligt og hurtigere rundt. Og løsningen er jo ganske simpel. Man skal bare være derude og helst når kunden er klar til at købe! Men det er vist nemmere sagt end gjort! Når man ikke har flere hænder og er oppe imod nogle massive markedskræfter. :-)

Derfor vil jeg afprøve muligheden for at forsøge mig med affiliate ordningen på vores fastpris ydelser. 

Men først lidt baggrundsviden..

Kort om Visivo:

Uvildig indkøbsrådgivning og projektstyring relateret til drift og anskaffelse af kopi og printudstyr.

Hvorfor benytte sig af dette? Fordi størstedelen af alle indkøb kan blive markant billigere og fordi, at virksomheder bliver bundet på urimelige vilkår. Herudover er der meget tid at spare ved at lade en uvildig rådgiver bistå med den fornødne viden, fremfor selv at skulle "opfinde den dybe tallerken igen".

Vi er godkendt af Staten og Kommunerns Indkøbsservice som uvildig rådgiver til den offentlige sektor. Udover at hjælpe det offentlige, har vi virksomheder som DHL, NeuroSearch, Maconomy, Satair og en del flere på referencelisten.

Vi er for kopi og printbranchen, hvad tændlæger er for Karius og Baktus :-)

Hvad er resultatet af vores produkt?

Gennemsnitlig 30% i besparelser, samt langt mere fleksible aftalevilkår og et sparet tidsforbrug. 

Hvem er en typisk kunde for Visivo?

• En virksomhed som skal til at købe nyt kopi og printudstyr.
  • En virksomhed som skal til at ændre i en eksisterende aftale pga et ændret behov
  • En virksomhed som er utilfredse med deres eksisterende leasing/lejekontrakt på deres kopi og printudstyr. 

Ydelser:

• Tilbudsindhenting inkl. forhandling
  • Analyse af kundens egne tilbud/kontrakt
  • Analyse af eksisterende kontrakt med forslag til forbedringer samt besparelsesmuligheder.
  • Driftsovervågning af kopi og print inkl.kontraktstyring.  

Affiliates-ordningen er blot en ide, og jeg er derfor meget lydhør overfor, hvad I synes omkring at prøve denne vej! Vi ved vores produkt virker og vores kunder er meget glade for vores hjælp. Vi har bare hjælp til at "være derude".

Hvis nogle af jer har en god ide, eller gerne vil tilmelde jer affiliate-ordningen, så send en e-mail eller besked her på Amino

Vi har ikke lagt os helt fast på økonomien, men det kommer!.. Men det skal være interessant for alle parter!

Glæder mig til at læse jeres input. 

Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:13

Hej Henrik.

Sjovt at se dit indlæg 30 sek. efter en god og inspirerende samtale Wink

Lad os se, om ikke vi kan finde en god løsning. Vi tales ved.

Mvh,
Christian

Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Skrevet kl. 10:18

Hej Christian,

Sad igår aftes og oprettede tråden i håb om at høre andre aminoers holdning til konceptet.

Tak for en god samtale!.. Håber at få sendt materialet til dig i nærmeste fremtid!

Mvh

Henrik 

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:17

Hej Henrik

Min chef har kontakt til et meget stort antal virksomheder i forbindelse med personale goder/arrangementet. Måske kan han hjælpe dig i forbindelse med kontakt til interesserede. Du kan prøve at kontakte ham på tlf. 2828 2922 han hedder Kim Andersen og jeg skal nok advarer ham :-)

Mvh. Chris

Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Skrevet kl. 11:21

Hej Chris,

Tak for inputtet!... :-) Tænkte på om jeg kunne sende ham en e-mail først, så jeg ikke forstyrrer ham unødigt? Så kan han vurdere om det er noget han kan hjælpe med inden jeg ringer!

Tak for hjælpen.

Mvh

Henrik

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 14:54
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)