Hej alle, Så jeg er startet med at importere 2 sodavands maskiner fra Canada, og håber at kunne udvide med flere snart. Derfor håber jeg på at i Aminoer måske ville have et godt tilbud. HVis du / i kender et sted hvor de kunne være intresseret i at have en maskine så vil jeg meget gerne høre om det; det skal dog være i stor københavn. Du kan se maskinen her: http://www.datastar.dk/vendingmachine.php Den er ca. 60 cm. bred og 25 cm. dyb. Kan holde 45 Stk. sodavand. Der er termostat styret kompressor til køling, samt en elektrisk mønt tester (ingen veksling). Hvis du er intresseret i at købe en eller flere så kontakt mig (ca. 14.000 Kr.pr. stk. ) Eller er du intressert i at være partner er du også velkommen. Venligste hilsner Brian |
Lyder godt at du prøver at starte din egen lille virksomhed op på den måde, har dog tre råd der måske kan hjælpe dig på vejen.
1. Når du tager kontakt til en virksomhed/forening (what ever) så er det en idé at ringe til dem, hvis de ikke tager telefonen så tag ud til dem.
2. Når du vil fremvise dine maskiner, så gør det helst med billeder der er nyere end maskinen selv, det billede du linker til er vel fra 70/80'erne.
3. En hjemmeside er altid god, hvis du mangler et sted at hoste den eller måske et design, så prøv nogle af de søde mennesker her på Amino.
Og så er der vel ikke andet end at sige held og lykke med projektet.