Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sodavands maskine, til dåser, kender du et sted? Dusør gives.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Fra en ven så jeg hvordan man kunne opbygge sin egen lille forreting med at opfylde og videre sælge nogle sodavands maskiner.

Så jeg er startet med at importere 2 sodavands maskiner fra Canada, og håber at kunne udvide med flere snart.

De hoteller, sol centre, auto værksteder  jeg har ringet / skrevet til er ikke intresseret, de har enten en anden eller svarer ikke tilbage.

Derfor håber jeg på at i Aminoer måske ville have et godt tilbud. HVis du / i kender et sted hvor de kunne være intresseret i at have en maskine så vil jeg meget gerne høre om det; det skal dog være i stor københavn.

Jeg er så intresseret i at høre om det at jeg vil kvitterer med 750,- kr. til dig / jer hvis kontakten er god og maskinen bliver opsat og bruges i 1 måned eller mere.

Du kan se maskinen her:

http://www.datastar.dk/vendingmachine.php

Den er ca. 60 cm. bred og 25 cm. dyb. Kan holde 45 Stk. sodavand. Der er termostat styret kompressor til køling, samt en elektrisk mønt tester (ingen veksling).

Det jeg søger er et sted hvor jeg kan opsætte og opfylde dem 1-2 gange hver uge. Maskinerne er små og meget gode til opsætning i sol centre, hoteller, auto værksteder og andre små steder hvor personale og kunder har brug fro en forfriskning. Der kan indlægges alm. light og frugt drik på dåse.

Hvis du er intresseret i at købe en eller flere så kontakt mig (ca. 14.000 Kr.pr. stk. )  Eller er du intressert i at være partner er du også velkommen.

Venligste hilsner

Brian

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 01:51

Lyder godt at du prøver at starte din egen lille virksomhed op på den måde, har dog tre råd der måske kan hjælpe dig på vejen.

1. Når du tager kontakt til en virksomhed/forening (what ever) så er det en idé at ringe til dem, hvis de ikke tager telefonen så tag ud til dem.

2. Når du vil fremvise dine maskiner, så gør det helst med billeder der er nyere end maskinen selv, det billede du linker til er vel fra 70/80'erne.

3. En hjemmeside er altid god, hvis du mangler et sted at hoste den eller måske et design, så prøv nogle af de søde mennesker her på Amino.

Og så er der vel ikke andet end at sige held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:04

Har du dem stadig? :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Skrevet kl. 10:26

Jeps, 2 stk, er klar. 

Kender du et godt sted?

Tilmeldt 20. Jun 08
Skrevet kl. 11:52

kæft du har haft dem længe ;o ???
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Skrevet kl. 12:44

Et stykke tid.....  Har desværre ikke haft overskud til at komme igang med dem tidligere, det har jeg nu.

Har du selv et sted de kan opsættes eller er du frisk på dusøren?  

Tilmeldt 20. Jun 08
Skrevet kl. 19:24

begge faktisk, den første kommer lidt an på hvad maskinen koster? :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Skrevet kl. 21:48

Undskyld det sene svar, fik lige gæster på besøg.

Jeg er jo intresseret i at få gang i denne foretning så lad mig komme med et killer tilbud:

1 stk. Kr. 9.500  - tag 2 stk. til speciel pris Kr. 16.000  - (Den anbefalede salg pris jeg har fået oplyst er 15.000 kr.pr. stk.)

De er pt. sat op til engelske mønter, men ved levering skal jeg nok have dem omstillet til danske mønter.

Du er velkommen til at komme og se dem inden køb, hvis det kan overbevise dig om deres kvalitet. Hvis du er intresseret i at jeg opsætter og opflylder så er det også ok. Der er flere på vej!

Tilmeldt 20. Jun 08
Skrevet kl. 21:50

Tror godt selv jeg kan finde dem til en 9.000 kr :o

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Skrevet kl. 21:55

Lad mig vende det om, hvad er du villig til at give for dem per stk.?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)