Hvis du mener at ændre cellerne, så de står på en række i stedet for i en kolonne, så markerer du bare alle cellerne, kopierer dem og vælger "Indsæt speciel". Her skal du afkrydse muligheden, der hedder "Transponér" nede i bunden, og vupti, så har du dem på række i stedet for i kolonne.
Hvis du kører Excel 2007, så er det nemt at løse. Sig til, hvis du vil have opskriften - alternativt, så send filen til mig, så gør jeg det for dig. info-snabela-deside.dk
Den fejl kommer formentlig op, fordi du har flere keywords, end Excel har kolonner. Så vidt jeg kan gennemskue på dette tidspunkt af døgnet, kan du kun overkomme det ved at dele dine keywords op i flere klumper, hvilket vist ikke lever op til dine ønsker.
Nu virker det! Fik det til at fungere ved at kopiere cellerne ind i formellinjen, og så kopiere dem over i notepad. Nok ikke lige den officielle måde at løse problemet på, men det virker :)
Tak til dem som har hjulpet.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
hvis ikke du finder noget microsoft sjov der kan gøre det kan du finde dig en perl-koder ... han kan scripte det for dig på under en time (dvs max 600kr)
/ Mikkel
Under en time ligefrem?
Nu koder jeg meget sjældent Python, men det tog under 2 minutter: