Hej - jeg har et problem.. Min bror og mig har planer om at starte en netcafé, og det viser sig at der er en café i københavn som sælger - så vi tog ud og kiggede på den og snakkede med dem, og den faldt lige i vores begges smag. Så vi har været rundt og snakket med banker, fordi vi skal have taget et lån som kan dække købet, renovering, og køb af nye maskiner. Men ak og ve - der er ingen bank der vil låne os penge til en virksomhed uden vi har et start kapital. Så nu er jeg ude og høre om der er nogen der har råd til at invistere i netcaféen, og lyst til samtidigt at hjælpe en alle tiders café igang/videre. Dertil skal lige siges at den har kørt i 4 år ind til nu, og har en pæn omsætning. Men vi behøver ca 500.000 for at få lånet i banken, så vi kan få gang i caféen. Og der er selvfølgelig en del penge at hente med tiden, til den der invisterer i vores projekt. Hvis nogen har muligheden for at hjælpe her, så kontakt mig hurtigst muligt. Så kan vi fortsætte ejernes strålende idéer, og samtidigt fusionere det med vores egne - det skal nok blive en succe. Mit nummer er "31338110" - men det er måske bedre at sende mig en mail, Pga. at jeg tit er på arb og andet Mccloud24@hotmail.com. Og så kan vi lige aftale et møde - så vi kan snakke mere om det.
Tusind tak fo forhånd. /Matti |
Der er både en grund til at netcafe'er over hele landet lukker på stribe og at bankerne ikke vil låne jer penge ... og samme årsag gør at ingen andre vil låne jer de penge i har behov for.
Sorry, men på'n igen :)