Hejsa Jeg er her henover sommeren blevet dansk distributør af italienske Iceberg ure og søger nu forhandlere til dem, udover min egen webshop. Jeg er meget interesseret i at få dem ud i større, etablerede webshops eller endnu bedre i fysiske butikker, hvor de kan sælges som eksklusive accessories. De er tale om udprægede mode-/"dress" ure men i lækker kvalitetsudførelse med schweiziske urværker og ridsefrit safirglas. Virkelig flotte ure, som ikke lader D&G noget efter. Urene kan ses på www.deside.dk/collections/iceberg-ure og vi kan selvfølgelig også arrangere en fysisk fremvisning efter aftale. Kontakt mig for mere information, priser mm. Venlig hilsen |
Hej Ole,
For at få hurtig gang i dit salg og få vist dine ure til så mange som muligt kan du overveje en salgsagent hus os Agenthuset (www.agenthuset.dk). hvor du kan hyre en agent der i forvejen har kontakter til forhandlere til at køre som repræsentant i nogle enkelte måneder.
Det er en billig og effektiv måde hurtigt at få vist dine varer til så mange som muligt. Læs mere på vores hjemmeside og kontakt os hvis du kunne være interesseret
Mange hilsner
K. Svendsen, Partner, Agenthuset