Der er allerede sagt mange ting, men jeg vil da også lige byde en med en kommentar...
Først og fremmest så er der rigtig meget godt, god stemning og meget "tillidskabende" side.
Dernæst...
Den lille "Vælg kategori"-boks
Den ligner en dropdown, og jeg fangede mig selv i at klikke på den flere gange, på trods af at den jo folder sig ud automatisk.
Derudover, hvis man bevæger musen væk fra den efter at man har været inde på et underpunkt, så folder den sig ikke sammen, og genererer en
javascript fejl nogle sekunder efter man har bevæget musen væk fra den.
Vis kurven
Det er vidst allerede skrevet, men ja, den bør være mere markant, og man kan sagtens overveje at tilføje den klassiske "Til kassen" mulighed, for at gøre den endnu mere
aktiv.
Jeg gik lige din side hurtigt igennem hvad angik SEO, og der er den faktisk chokerende ringe.
Du bruger ikke H1, H2 osv til overskrifter, men i stedet bare stylede divs.
Siderne for de individuelle produkter har ikke egne titler, altså, du laver nogen gange noget med en pageTitle værdi, som jeg kan se er et forsøg på det, men der tilføjer du bare et enkelt ord, og genbruger i øvrigt den lange liste af kaffeord på hver eneste side.
I produktlisterne, er det også oplagt at produktnavnet er et link.
I er heldige med at mange af jeres produkter er rimeligt unikke, så søger man på hele det fulde produktnavn, så kan i findes, men på bare lidt mere generelle ord er i meget "langt væk".
Lige præcis hvad SEO angår, kan i gøre det meget bedre.
Hvis man har klikket på "Mere info" udfor et produkt, så submitter den en formular, forsøg i stedet at lave et ganske almindeligt
link.
Som det er nu, så kan man ikke sende et link til et bestemt produkt videre til en anden person, efter at have klikket på "Mere info", da man så bare havner på en generel side.
Store billeder
Det ville også være endnu et plus, hvis man kunne se større billeder af de enkle produkter, meget gerne så stort så man kan læse for eksempel en varedekleration eller lignende.
Det er altid super godt med et nyhedsbrev, men hvorfor ikke bruge den megen plads i venstre side på undersiderne til også at have en nyhedsbrevstilmeldingsboks (pjew) der?
Relaterede produkter / artikler
Når man er inde og se et specifikt produkt, kunne det også være relevant at linke til andre relevante produker eller artikler. Er du inde under "100% Arabica", hvorfor så ikke linke til en artikel om hvordan du laver den perfekte kop espresso, når du er inde under nogle af de "hele bønner", så link til en artikel om fordelene ved hele bønner og måske en kaffekværn?
Det var vidst hvad jeg lige kunne komme på...
Mvh.
Mads Buch Stage