Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af logo, visitkort, brevpapir..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg arbejder for Logo Partner. Vi er et fullservice reklamebureau med speciale i grafisk design, reklame og markedsføring. 
Vi kan varetage alle former for reklame, grafisk design og markedsføring. Vores medarbejdere besidder alle de nødvendige kompetencer og vi arbejder udelukkende med med opgaver hvor vi kan skabe synlige resultater - hvilket vi er rigtig gode til.
Alt hvad vi kan tilbyde, vores referencer samt kundeudtalelser mm. kan findes vores hjemmeside.

Grunden til jeg skriver er, at vi i øjeblikket har et rigtig godt tilbud kørende på design af logo samt brevlinie. Der er 2 pakker at vælge imellem.

Logo ID 2.995,-
Som indeholder et eksklusivt og unikt logo design der er klar til dig på kun 3 hverdage.

Corporate ID 4.995,-
Fuld identitet hvor vi designer logo, visitkort, brevpapir og kuverter.

Desuden har jeg oprettet en kode som giver jer yderligere rabat. Koden kan bruges uanset om i bestiller Corporate ID eller Logo ID pakken.

Indtast koden L1139 under pkt. 2 i bestillingsformularen på hjemmesiden (vælg din produktpakke) og få:
- Gratis levering på Cd-rom (normal pris 299,-)
- Gratis online backup (normal pris 299,-)

Har i spørgsmål er i altid mere end velkommen til at kontakte mig på telefon 70 20 26 58 eller her på Amino.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)