Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor blev mine sider af Google?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:04

Hej William,

Hvor gamle er de her sider, og hvor længe har de været væk?

Jeg har ofte oplevet med nye sider, at de hopper lidt ind og ud af indekset en dags tid eller måske to ad gangen.

(Og fra tid til anden er det også sket for sider, der ikke er helt nye).

En fællesnævner for de sider, hvor jeg har set det ske er, at de ikke har voldsomt mange indgående links. Sites med flere links lader til at være mere robuste og have en mere stabil indeksering.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Søger man på: site:ferie-flybilletter-flyrejser.dk inurl:istanbul

Får man nedenstående. Gentager du søgningen kommer dine side frem med storbyferie. Ligner et "duplicate content" problem.

Mvh Jesper

Istanbul | Ferie, Flybilletter & Flyrejser | Billige flybilletter

Rejsebloggen | Alt indenfor Ferie, Flybilletter og Flyrejser | Billige flybilletter. Home · Om Ferie - Flybilletter & Flyrejser ...
ferie-flybilletter-flyrejser.dk/tag/istanbul/ - 18k - Cached - Lignende sider - Noter dette

For at vise dig de mest relevante resultater, har vi udeladt nogle af de resultater, der i meget høj grad ligner de 1, der allerede er vist.
Hvis du vil, kan du gentage søgningen, så de resultater, der er udeladt, kommer med.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:50

Hej med jer og tak for jeres svar.

Det er forholdsvis nye indlæg. Istanbul indlægget er fra 5. juli og Lufthansa indlægget er fra 11. august.

Og Jesper, der er ikke dublicate content, men den finder selve indlægget og to tags. De burde absolut ikke opfattes som dublicate content.

I mellemtiden dukkede lufthansa op igen. Se her:

Jeg har tidligere oplevet, at det nyeste indlæg bliver indekseret, fjernet igen, og når der kommer et nyere indlæg (som jeg skrev igår), dukker nr. 2 indlæg op igen ved indeksering.

Meget mystisk... Forstår ikke Google :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 18:10

Bruger du Google Webmaster Tools og sitemaps?

Jeg prøvede at opdatere mine sitemaps for noget tid siden, og lidt efter - ja, faktisk samme dag - var flere af mine nyere sider indexerede. 

Det kan selvfølgeligt være tilfældigt, men hvem ved?

:-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)