Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor forsideartikel - JA TAK :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Stor forsideartikel og tre artikler på den første side omhandlende mit nye firma "Last Touch" (salg af moderne malerier) og velgørenhedsprojekt "Last Touch Project".

Godt nok er det ikke i JP, men i Holstebro's ugeavis og midt i agurketiden. Men med et oplag på 42.000, så var der nok nogle latente kunder, som blev gjort opmærksom på vores nye firma og koncept.

Læs forsideartiklen her

Læs artiklerne i bladet her

Forsideartikel i Holstebro Onsdag

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:06

Last Touch:

Godt nok er det ikke i JP, men i Holstebro's ugeavis og midt i agurketiden. Men med et oplag på 42.000, så var der nok nogle latente kunder, som blev gjort opmærksom på vores nye firma og koncept.

Tillykke med artiklerne. Du kan roligt tillade dig at være stolt af den slags eksponering!

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:33

Tillykke med den gode omtale.

Det er et godt rygstød for en nystartet virksomhed med den slags presse.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:45

Tillykke, Mogens.

Så skulle jeg alligevel have samlet den slibrige blå plastpose op nede på grusvejen... men jeg kunne jo ikke vide, at der var guld i den.

God vind med projektet.

Kan man komme og kigge en dag?

mvh Hans

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 21:17

Mange tak. Og ja... artiklen har virkelig været et rygstød, som har givet stor opmærksomhed og god tilgang af forespørgsler.

@ Hans
Ha ha... sjovt billede. Tak for sidst forresten - det var jo et fantastisk Aminotastic og en hyggelig middag på Italia efterfølgende. Du er mere end velkommen til at komme og kigge - kunne være hyggeligt :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)