Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Fra  DirectHost Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Jeg har igang sat et projekt kaldet "Aion Denmark", som i bund og grund skal blive en dansk portal for spillet Aion. Jeg mangler dog et ordenlig grund design. Mht til CSS kode osv bag, har jeg folk som laver dette.

Kan du hjælpe? Skriv.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:16

Hej,

Jeg tror at du kommer længere med tråden, hvis du beskriver lidt mere om dine krav til dit kommende website. Hva' ska' den ku'? :)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Grenaa
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Fra  DirectHost Skrevet kl. 21:41

Siden skal indeholde: Forum, Medlems del/login, download sektion, nyheds sektion, og wiki.,

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:20

Hej.

Hvis du har folk til det tekniske, vil jeg gerne hjælpe dig med selve designet og det at få skabt et brugervenligt resultat. Send mig gerne en e-mail med lidt flere informationer om projektet.

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:06

Hej

Vi vil gerne høre mere om opgave før vi lige kan svare på pris, tid, osv.. Så du er mere end velkommen til at kontakte mig direkte på 28189843 eller på henning@wogw.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 18:24

Jeg vil da også byde ind med et webdesign til dig ..... men formodentlig er jeg for sent ude ...... du har nok fået dig et webdeign

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)