Jeg har et helt boligsystem liggende, a'la boligportal, bare gratis kontakt informationer, indtægtsmulighederne skal være reklame, eller anden af din idé
Vi har udviklet det, men ikke gidet at drive forretningen, så derfor søger jeg en der vil det.
Du skal selv holde styr på alt, regnskab, reklame omkostninger osv.
Det eneste vi skal have er henholdsvis 20 og 30% af overskuddet hver måned, vi har 51% ejerskab af firmaet, derfor bestemmer vi ;).
Når jeg siger overskuddet, så det du bruger af indtægten på reklamer, skal bare omregnes.
Vi gider ikke lave regnskab selv, så du skal have styr på hvordan du vil udbetale løn til os hver måned.
Tilgengæld for du et helt system færdigudviklet vi hoster, der er ikke url omskrivning på a'la seo urler, det understøtter vores host ikke. Vi er åbne for små-ændringer til systemet. Men alt i alt, du har hvad du har at arbejde med, det burde sagtens være nok.
Der skal self nye tiltag til, det er jeg også åben overfor hvis jeg kan se du kan få forretningen til at blomstre.
kontakt mig bare herinde på Amino, du kan starte idag. =). Hjemmesiden kan ses på find1bolig.com vi har også .dk men der er ingen annoncer på lige nu.
Du behøver ikke være webudvikler eller noget, du skal bare kunne føre dig og siden frem. Jeg har selv mange markedsførings idéer, men jeg har hverken tid eller resourcer til det.
Som sagt så er systemet gratis, og du kan prøve kræfter med hvad du kan ;). jeg er ligeglad med om du er kælder iværksætter eller Donald Trump's enæggede tvillingebror.
Teknisk:
Systemet er lavet i PHP, MySQL database, og enkelte Ajax funktioner. Skulle være lige til at finde rundt i.