Mit navn er Stephanie Hansen, og jeg er 18 år gammel. Jeg er i gang med uddannelsen som mediegrafiker og søger derfor en læreplads. Jeg har gennemført det første grundforløb på teknisk skole samt 4 valgfag der bla. omhandler tegneprogrammer, tekstbehandlingsprogram, webdesign mm. Jeg skal så starte på næste forløb (URO-forløbet) til januar, som varer 25 uger. Derefter skal jeg ud i praktik. Jeg synes jeg har lært meget igennem det første skoleforløb, og finder det enormt interessant og er ikke i tvivl om at det er det jeg har lyst til. Jeg søger en læreplads i Århus eller omegn.
Hvorfor skal i vælge lige mig? Jeg er ikke bange for at tage fat, og få nye udfordringer. Jeg elsker teamarbejde, hvor man kan komme med ideer og lære af hinandens måder at arbejde/udføre opgaver på. Samtidig kan jeg også godt lide, at arbejde selvstændigt og udføre opgaver på mine præmisser, og vide at det er mit ansvar at den bliver udført ordentligt. Jeg er god til at planlægge min tid, og holder altid min deadline. Både fra min udannelse og tidligere job som piccoline hos Danfoss, har jeg erfaring for at jeg er god til og bevare overblikket og være produktiv – selv under pres. Man kan sige jeg er et af de mennesker, der får energi af "at være på". Jeg er helt vildt med og lave webdesign, reklame, osv. så jo klart den kreative del jeg tænder mest på.