Hej Aminoer, Er faldet over en kinesisk leverandoer med stort udvalg af kvalitets computertasker med solceller der goer det muligt at oplade sin computer mens man er paa farten. (ogsaa indbygget batteri, saa tasken kan oplade naar den er ude af sol). Komplet med multi adapter til forskellige modeller, haandholdte og mobilen. Da jeg ikke selv bor i DK, soeger jeg nu en frisk amino der kan se potentiale i et produkt som dette, og som kunne vaere interesseret i at distrubere paa dk marked. Jeg kan soerge for alt det praktiske med godkendelser, transport og leverandoer styring. Martin |
Husk nu at undersøge hvilken breddegrad du bor på!
Så regn lidt på størrelsen at disse solceller. Hvor lang tid vil det tage at oplade din computer?? Hvor lang tid er dine bruge ude i det fri?? Jeg har selv lave nogle test på disse produkter!
Ja har set på Solar Mp3 afspiller som jeg mener der er et endnu større marked for! Da man ikke hele tiden skal skifte og oplade batteri.
Men det holder bare ikke i Danmark desværre. Vi har alt for lidt sol specielt om vinteren. Du kan bare tage alle de solar lamper folk har stående i deres have. De står og oplader hele dagen samtidig har de et meget lavt strømforbrug i forhold til en mobil eller computer.
Men prøv at se på de tekniske data! Før du poster en hel masse penge i dit projekt. Hvem ved det kan godt være at de solceller er specielle! Men dem jeg har set er ikke særlig store og skulle stå i direkte sol i 40 timer for at oplade en mobil