Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dine kunder mellem 15 og 25 ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er dine kunder mellem 15 og 25? så har jeg her den perfekte annoncerings mulighed til dig

Jeg driver et website hvor folk kan opsamle point til og så bruge dem til feks vip på arto dkbn eller andre sider

dette foregår ved at folk enten skal trykke på nogle reklamer, tilmelde sig nyhedsbrev, eller købet noget. Alt efter hvad de gør så får de et vidst antal point

Jeg tilbyder dig så den unikke mulighed at få dit link ind som den de tjener point på, det betyder at du er sikret mindst 7000 besøgende på dit website ud af de 8000 som er på mailinglisten (som regel er det alle 8000 som besøger linket til at tjene point på) linket behøver ikke kun være til en hjemmeside det kan også kræves at de registrer sig til dit nyhedsbrev eller andet

Alternativt kan du også få dit banner / link i emailen men ikke som tjen point linket, og jeg kan derfor ikke garantere for hvor mange der klikker, men hvis det er nogle gode tilbud så plejer de at være ligeså godt besøgte som tjen point linket 

Hvis du kunne bruge en af disse reklame pladser så er du velkommen til at kontakte mig hvis du vil vide mere eller vil købe reklame plads

Mvh Thomas

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)