Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At vælge firmanavn.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk.

Jeg er nu blevet enig med mig selv om, at mit gamle firmanavn var for langt og svært at huske. Derfor har vi besluttet at skifte navnet ud, lave nyt design på siden og få lagt noget betalingssystem op så vi kan få fat i flere af de internethandlende. Men hvilket navn skal man dog vælge?

Vi er en computerforretning hvor vi udelukkende sælger computere, hardware, software og med alt hvad der hører derunder. De navn som jeg selv lige er kommet frem til efter at have tænkt i mange dage er følgende:

compustart.dk
computech.dk
pctech.dk
pcompany.dk (skal skrives i logo som PCompany) Men kan det ikke virke lidt forvirrende med lille skrift og som et domæne?

Ideer til andre navne modtages meget gerne.

På forhånd tak

Andreas Ydesen

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 11:13

hej, min mening er at ingen ef dem er det helt rigtige, hvad er siden's navn, så man kan se den

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Mar 08
Skrevet kl. 16:51

Nej jeg er os lidt på dybt vand med at vælge.

Siden hedder www.gamingbirdpc.dk lige pt. men den er ikke opdateret eller noget lige nu, fordi vi som sagt er ved at renovere og lave om på siden.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 16:57

sådan har jeg det også, hvad slår i mest på, kvalitet eller billige priser(kan jo stadig være kvalitet) af den grund men hvad vil i mest føre jer frem på, tænker måske det giver lidt flere  ideer til navn

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Mar 08
Skrevet kl. 17:00

Jamen det er jo nok lidt det der med kvalitet til billige penge vi ligger lidt inde omkring.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 19:43

Hej Andreas

Jeg har ikke umiddelbart nogle gode bud på firmanavn til din butik, men vil gerne give dig lidt inspiration, så du forhåbentlig finder det helt rigtige navn.

De navne du nævner relaterer alle til endten computer eller pc. Det kan på sin vis være fint nok. Men jeg synes også du skal overvejer den "helt anden grøft". Altså vælge et firmanavn som ikke umiddelbart relaterer sig til din branche. Faktisk har mange store firmaer brugt denne løsning - se f.eks. Google, Yahoo, Wupti - blot for at nævne nogle få tilfælde. Det som er smart ved disse firmanavne er, at de skiller sig ud fra mængden og er lette at huske. Tænk på hvor mange firmaer der hedder noget med pc-dit og pc-dat. Du vil blot blive én i mængden (hvis udelukkende vi ser på firmanavnet).

Håber du kan bruge det til noget Geeked

PS: Skal du have en professionel webshop til din firmafornyelse må du endelig sige til, så skal jeg gerne komme med godt tilbud. Læs evt. mere her: http://www.mcb.dk/Web-Biz.html

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:54

hej

1 - Concept

2- Choice

3- Skiemt = aner ik hvad det betyder, hvis det betyder noget i det hele taget

4 - Forcheet

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 10:52

e-bird

PSee

Gaming-gear

Raw Power

Massive PC

Do You Play?

Play with us

BuyIT

KøbIT

Alt det gode

ParadIT lidt et plagiat af ParadIS, but why not :)

held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:52

Hej Andreas

Efter min bedste overbevisning skal du ikke vælge noget der begrænser dig i fremtiden, ved at lade pc indgå i navnet. Det svarer til at et firma stadig skulle hedde noget med pladespiller eller lignende.

Vælg et navn der er enestående, nemt at huske og måske peger i retning af din branche.

Og jeg ser masser her der har rigtigt gode ideer

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:54

Hvorfor ikke bruge dit fine efternavn? Enten alene eller som en del af firmanavnet.

'Ydesen', 'Ydesen PC' eller lign.

Navnet skiller sig ud, giver mulighed for at brande både dig og virksomheden (en vis hr. Thorborg benytter det med succes!) og signalerer samtidig en positiv værdi: at firmaet yder noget (for kunden?) 

Ifølge DanDomain er domænet ydesen.dk ledigt Whisper

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)