I FireFox bliver teksten blå når man holder musen over det og man tror at det er et link, men det er det ikke. Det kan være forvirrende. |
Vudering af hjemmeside
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Ganske flot hjemmeside...i hvert fald overskuelig. Rent designmæssigt må jeg dog nok indrømme, at den orange farve øverst på forsiden, ikke går specielt godt i spænd med de blå farver som i øvrigt fremstår på siden. Jeg vil nok foreslå at du få byttet den orange farve ud med en anden blå nuance. Venlig hilsen, Kasper |
Hej Slotty. Dejligt rent design. Skiller sig ud i forhold til mange andre hjemmesider, med it-service aftaler.
Ser dyrt ud
Derfor, kan kun bakke op om Helles forslag - et pris eksempel ville være rigtig godt.
Mvh
Charlotte |
Hejsa og tak for de mange svar....
Det er SLET ikke så dyrt, som det ser ud
![]() Prisliste (PDF) er lagt på under ydelser.
|
Hej slotty For dælen da ozz nu ødelægger du lige det hele.
Jeg syntes din site er flot, let at få overblik over,og så smider du PDF filer ind på den, ikke at jeg har problemer med at se disse, men det ødelægger bare hele din side.
PDF er meget brugt ved salg det ved jeg godt, men det passer bare ikke til din ret så "lette" site. |
Venligst
René Buch
|
Hej igen Så har jeg svedt lidt, for at få det sidste på plads ....
De ting der har været nævnt, er så ved at være på plads..
Kanon med noget konstruktiv kritik!
pft |
Jeg ved ikke hvad du bruger til at llave din hjemmeside i, men nu tog jeg tilfældigt en "vis kilde" på en af dine sider og det ser lidt underligt ud : <td height="17" class="bread_txt"><span lang="da">Vi</span> tilbyder en
nyhedsservice via e-mail<span lang="da">.<br> D</span>u <span lang="da">vil herefter modtage </span>informationer om nye <span lang="da">tiltag, </span>produkter, tilbud og lign. </td> Det er noget rod med alle de <span lang="da"> ind imellem din tekst det ville jeg få rettet i en fart da det giver en masse "støj" i forhold til søgemaskinerne. Sådan her :
<td height="17" class="bread_txt"><span lang="da">Vi tilbyder en
nyhedsservice via e-mail.<br> Du vil herefter modtage informationer om nye tiltag, produkter, tilbud og lign. </span></td> Hvilket vil fjerne 72 tegn i bare denne lille stump kode og efter at have set på lidt flere sider går det generelt igen på alle dine sider !
/Martin |
Hej Jeg tror det er fordi den har været igennem en gang "Fronpage"! Jeg har lige ryddet op i det... |