Hej og tak fordi du kiggede forbi... Jeg er ret ny vedr. det at være selvstændig, og har derfor ikke det store netværk af mennesker andre har. Jeg har derimod fået en rigtig god ide´... det er sådan set noget der findes allerede nu, men jeg ser bare en endnu større forretningsmulighed end det der findes nu. Ja jeg skriver lidt i tåge, da jeg mener min ide´er så god at jeg ikke vil røbe for meget herinde. Kender du udtrykket "jeg kan ikke se skoven for bare træer"... så indlysende er min ide... den har altid været der, men ingen har set den. Så her er hvad jeg har brug for: Mennesker der kan vejlede mig/hjælpe mig med at samle kapital til min ide` Mennesker der vil være en del af ide´en, og realisere den. Virksomhed som samarbejdspartner/udvikler. (indenfor IT, GPS,satalit) Min plan er at det skal startes op i Danmark, men hurtigt udbredes til resten af Europa. Målgruppen er både privat/erhverv.... mulige samarbejdspartner: Forsikringsselvskab,Politimyndighed,Falck redningskorps De få mennesker der har hørt min plan har sagt at jeg er kugleskør,skyder over mål,forud for min tid...men det motivere mig bare meget mere til at gøre noget ved det. Jeg er dog også villig til at sælge ide´en udfra afkastsmetoden.... Med venlig hilsen Henrik Jensen Nordjylland |
Hej Jyden2008.
Uden at vide det, lyder det som om du har gang i noget med tetranettet. Min gamle chef er rykket til et firma der lever af at sætte iværksætter i gang, mest inden for telekomminikation og e-business.
Prøv at tjek det ud: http://www.wiseventure.dk/
Held og lykke med din ide.
/Kenneth