Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi opdaterer/laver din hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Er du interesseret i en helt ny hjemmeside eller få din gamle opdateret, men du ikke har så mange penge. Så er vi helt sikkert valget.

Vi er 3 unge mennesker som søger kunder til vores samarbejde. 

Vi laver eller opdatere din hjemmeside. Vi laver et ''hjemmelavet'' CMS system, som er skræddersyet til dit behov.

Samtidig kan vi give dig et super lækkert design! Webdesigner: www.ljungstrom.dk.

Siden vil blive programmeret i PHP

Alt dette gør vi for meget billige penge, da vi søger noget arbejde, vi kan vise frem på vores hjemmeside profil, som snart vil blive online!

Interesseret? Fortæl mig om dit projekt på Mini_Mads7@msn.com, så giver jeg dig et uforpligtende tilbud!

Mvh,

Mads. 

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:53
kald mig bare en sur gammel mand, men I ville virke så meget mere prof hvis I ikke brugte en msn adresse enddog med en lidt fjollet ordlyd (minimads? helt ærligt... og I har jo allerede et domæne, så op med kontakt@ljungstrom.dk eller lignende). Hvis i samtidig underskriver jer med fuldt navn + titel f.eks. Stjerneflådekommandør Nicolai Hansen, så vil I som med et trylleslag fremstå langt mere sympatiske og seriøse :) ellers et godt initiativ :p
Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 21:28

Hej sure gamle mand. :-)
Det giver jeg dig ret i. Det er et nyt samarbejde, så vi har ikke det hele på plads mht. e-mails osv. det skal nok komme. 

Det med navnet havde jeg slet ikke tænkt over, men tror bare det er en vane jeg kun skriver mit fornavn. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)