Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncepriser

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg vil da gerne give tilbud på at flikke sådan et hæfte sammen til jer, når den tid kommer.
Du taler om 100 foredragsholdere. Skal de have en hel A4 sider hver, eller skal der være 2-3 stykker på en side?
Leverer foredragsholderne selv teksten?

Med 99 foredragsholdere og 3 på hver side samt med en for og bagside, er der en enkelt side til overs til jeres bureau-oplysninger, hvis I laver et 36 siders hæfte. Ellers skal I op i 40 sider.

4000 stk 40 siders på lækkert papir vil koste 50000 kr. blot i porto.

I skal helt ned i 75g papir (altså tyndere end det, du putter i kopimaskinen) får at få prisen ned på 31000 kr.

Sådan én kan vel trykkes for godt 25000 et billigt sted.
Så skal du have én til at sætte den op - det vil vel koste 10-15.000 for den manuelle del og ét eller andet for designet.

Jeres budget løber altså op i nærheden af små 100 kilo - og jeres indtægter fra foredragsholderne er ca. det halve........

Måske skal I have gang i lommeregneren, før I realiserer projektet?
Måske skal der være 4 på hver side, og måske er den rigtige pris 600 kr. pr. foredragsholder.
Måske skal de 9 bagsideannoncer koste 1200 kr. pr. stk., og måske kunne I sælge side 3 til et firma, der sælger mødelokaleudstyr?

Der skal vist fintænkes en del, før det bliver så meget en forretning, at I er sikret mod underskud.

mvh Hans
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 09:11

Hej Hans

Kanon. Mange tak for det fine arbejde. Jeg tror faktisk også, at vi kunne have 6 foredragsholdere på en side. Så er der 17 sider til dem. Så kan det måske være omkring 20 sider ialt. Og så synes jeg at kunne se, at trykomkostningerne kan komme ned i nærheden af 10,000. Og så med 10-15.000 for opsætning og porto. Så er den lige ved at være der.

Med de venligste hilsener
Søren
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:14

Hvis jeg skulle beskrive mig selv og mine foredrag på 1/6 A4 ville det blive i annonceform med henvisning til hjemmeside, men det kunne man selvfølgelig også gøre.

mvh Hans

Tilmeldt 10. Feb 06
Skrevet kl. 09:39
Kære Hans

Ja, det er ikke så meget. Sidder med et hæfte udgivet engang af en konkurrent, hvor der er 8 på en side, men det er også presset. Måske det skal være 4 alligevel. Vi må prøve os lidt frem. Men vi kan da i hvert fald skære over 10 sider væk ved at gå fra 3 til 4 pr. side.

Igen tak for de gode inputs

Med de venligste hilsener
Søren
Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:08
Hej I to.

Det lyder som et projekt er ved at forme sig, og jeg tillader mig lige at byde ind med min ekspertise. Jeg er grafisk designer og har før dette selvstændige projekt siddet på bureau med et stort kulturhus som primære kunde. Dvs. skal i have pakket en masse info ned på lidt plads, har jeg stor erfaring med gennem ugentlige annoncer for kunden. Er der brug for en skabelon eller nogle designlinier vil jeg meget gerne være med.
Og Søren jeg har sendt dig en besked angående logodesign.
Ring hvis jeg kan hjælpe med noget...

Mvh Rasmus

www.logomotiv.com

Tilmeldt 10. Feb 06
Skrevet kl. 14:02

Hej Rasmus

Det vil jeg da nok lige gøre, når vi når dertil så. Nu har jeg i hvert fald lige noteret hjemmesiden. Så må jeg se, hvordan vi kommer ud til folk på en fornuftig måde ved at designe hæftet ordentligt.

Med de venligste hilsener og rigtig god weekend
Søren
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)