Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgs agent søges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver en beklædningsdesignvirksomhed og søger en salgs agent. Er der nogen, som har et godt tip? Måske du kender en agent?

Se evt min hjemmeside www.MIGdesign.dk

Venlig Hilsen Marianne Ingebog Gerda

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 22:04

Hej Marianne,

Hvis du er interesseret i at få gang i salg af dine varer på nettet, kan jeg måske hjælpe dig.

Du kan kontakte mig via email: paw@dotvision.dk

Med venlig hilsen
Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra København K
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 10:17
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:31

det bedste for dig vil nok være at bruge resten af dagen på bellamessen, netværke lidt, det er der mange i branchen finder deres nye samarbejdspartnere.

Fra København K
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 10:44

Ja, jeg har også været på unfair i modeugen, og skal forbi et par af de andre i dag. Men lige Ciff i bellacentret er nok ikke noget for mig.

Venlig hilsen

Marianne Ingeborg Gerda

www.MIGdesign.dk

info@MIGdesign.dk

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:30

Hej Marianne Ingeborg Gerda,

Hos agenthuset (www.agenthuset.dk) kan du for et mindre beløb hver måned få din egen salgsagent til at præsentere din kollektion for potentielle købere. Du kan selv tilrettelægge den tid du mener at have brug for en agent evt. op til messerne eller når du er klar med nye kollektioner.

Det er en god og billig måde at få sit design rundt til eventuelle forhandlere på. Dertil får du sparring omkring din positionering på markedet og hvilket signal du som designer gerne vil sende til dine kunder.

Du kan læse mere om denne måde at blive repræsenteret på, på hjemmesiden og kontakt os endelig hvis det er noget der har din interesse.

Venlige hilsner

K.Svendsen, partner, Agenthuset

www.agenthuset.dk
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:54

Hej Marianne.

Du må meget gerne sende mig en e-mail med lidt flere billeder af din kollektion, gerne lidt mere til mænd. 

// Jesper Skov

Fra København K
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 19:15

Hej Jesper

Jeg har desværre kun de billeder du ser på min hjemmeside. Dertil skal det siges at billederne på min side er fra den kollektion jeg har i butikkerne nu.

Hvis det er med henblik på salg til næste sæson er der endnu ingen billeder, men derimod kollektionsprøver i mit værksted.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)