Tænker her på nystartede virksomheder, succes-historier, koncepter osv, som man kan læse om Ville jo være kanon fedt! |
Jamen så er det jo en oplagt ide at gå igang med kan jeg se!!!
En international iværksætter-avis!
Tænker her på nystartede virksomheder, succes-historier, koncepter osv, som man kan læse om Ville jo være kanon fedt! |
Jamen så er det jo en oplagt ide at gå igang med kan jeg se!!! En international iværksætter-avis! |
Kære DJB
Måske du skulle oprette en nyhedsdatabase, hvor enhver kan sende dig tips om dagens iværksætternyhed fra deres egen region i verden.
Såvidt jeg er orienteret er der aminoer ret mange steder i verden, så en bred fokus kunne nok opnåes med afsæt i amino.dk netværket.
Hvad med at præmierer dem der tipser dig, med en dags/uges gratis adgang til databasen/iværksætter avisen og så iøvrigt tage en minimums betaling a la andre webbaserede nyhedsmedier - det kunne godt gå hen og blive en fin forretning. Især fordi du sikkert rammer ned i et tomrum indenfor et trendy subject.
Med venlig hilsen
Lars C
|
Du kan finde nogle nyhedsbreve her: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4213 Hilsen
Flemming |
Burde da egentlig tages op til overvejelse... For som du selv siger - man rammer et tomt hul i en trendy branche. |