Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop start

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have mig en webshop hvor jeg skal sælge ca. 20-30 produkter

Derfor søger jeg enten info om hvor man får det bedste for pengene.

Eller en der vil tjene en skilling på at lave en til mig.

Har set Goldenplanet men er det også det bedste og nemmeste???

På forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24

To af de andre populære, velfungerende og forholdsvist billige webshop-systemer er ScanNet og DanDomain. Begge er løsninger, der inkluderer webhotel.

Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35

Der er lige et indlæg her http://www.amino.dk/forums/t/39555.aspx af nogen, der gerne vil hjælpe dig med design osv. hvis du har brug for det. Det er i hvert fald det, de skriver, de laver.

Kasper 

Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 14:37

Kikker på det tak Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46

Hej Kim

Vi kan varmt anbefale DanDomain. Det er færdig udviklet og test samt brugervenligt, sikkert, og meget fleksibelt. De har en super support der er venlig og hurtig. DanDomain har i dag mere end 1600 webshop løsninger kørende. Systemet bliver løbende videre udviklet og forbedret, så du hele tiden har den nyeste teknologi til at understøtte din forretning.

Du har også mulighed for at få en fuld version på prøve i 30 dage.

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:37

Jeg har sendt dig en email - med et hurtig indikation for en flot webshop krydret med flash.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 17:44

ja, og så yder Dandomain god service, man føler faktisk at de vil hjælpe!

mvh

Peter

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:08

Hej Kim

Hvis du endnu ikke har truffet dit valg, skal du være mere end velkommen til at kigge på vores løsning, som hedder SUMOshop.

Vi har en egenudviklet shop-løsning, som er meget brugervenlig, fleksibel og med mulighed for intergration med butiksystemer som Satellite, Navision, Winfinans og SAP.

SUMOshop indeholder også et CMS system, med mulighed for artikler, nyhedsbreve, forum, blog m.m. som nemt og enkelt sættes op gennem vores administrations-interface.

Har du specielle ønsker til shoppen, eller ønsker du et unikt design, klarer vi naturligvis dette.

Vi yder selvfølgelig support telefonisk og via mail.

Du er velkommen til at kontakte os på sumo@sumostudio.dk

Torben Koch - www.SUMOstudio.dk

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 22:20

Hej Kim

Der er mange dygtige webshop designere, som kan lidt af hvert, ingen tvivl om det.

Før jeg gik i gang med min webshop - 4men.fo - stod jeg i samme situation som du gør nu. Jeg ledte og ledte, netop fordi jeg ønskede den rigtige webshop designer, som kunne lave en perfekt webshop, som passede til de produkter jeg skulle sælge.

Derfor kan jeg stærkt anbefale Martin fra MBC-Design.dk, som virkelig har givet mig et super flot produkt (4men.fo) som jeg er yderst tilfreds med. Han er super venlig og altid klar til at hjælpe. Snak med ham og få et godt tilbud.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med at finde én, der matcher dit behov.

Venligst

Allan

Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 08:01

@Alle

1000 tak for de mange super gode svar jeg kikker og kiker og prøver at blive klogere Indifferent men som i sikkert ved er det ikke bare lige til.

Er vild overasket over så hjælpsomme og flinke folk er herinde kommer fra et forum hvor det er total jantelov det hele det er ikke til at holde ud.

1000 tak igen og kom endelig mere flere gode svar Big Smile

Kim

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)