Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er Derek Gehl?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan nogen fortælle mig om denne mand? Jeg har været på hans mailliste et års tid, og en dag kunne man "apply for" at blive udvalgt til at få opsat en webbutik osv. i løbet af en uge. Hvis man blev udvalgt skulle man forpligtige sig til at tage til London i 5 dage, hvor de vil hjælpe en med intensivt arbejde på at få en webbutik op og køre. Jeg meldte mig til og tænkte ikke så meget over det mere. Måske var det en "and", for tilbudet var næsten for godt til at være sandt. Men så blev jeg ringet op af en fyr fra Derek Gehl´s office vedr. dette tilbud. Jeg havde ikke tid til at tale med ham den dag, og han har siden ringet til mig et par gange, men jeg tænker, at det her må være en "and". Kan nogen fortælle mig, om denne Derek Gehl er "noget ved musikken" (jeg mener, han må jo have mange penge, hvis han kan tilbyde 10 mennesker at opbygge deres webbutik gratis og få den op og køre på 5 dage), og er det sandt eller er den "and" at de tilbyder dette?

Mange tak for svar fra dem, der ved noget,

Mange hilsner

Camilla 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 07:44
Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 08:05

Det ser ud til at du har fået en temmelig stor chance Camilla, men tror nok at du skal til at rykke på det hvis ikke du vil spilde den igen..

Se og få Googlet ham og hvis du virkeligt gerne vil den vej med et firma så ta dog chancen, om ikke andet vil du nok lære en masse ting som du nok ikke selv havde fundet ud af:-)

Hvis du vælger at gøre det så opdater os gerne herinde, jeg ku ialtfald godt tænke mig at høre hvad der kommer til at ske.. Held og lykke med det..

Mvh Mads.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:18

Bygge det op gratis? Udne at få noget ud af det? Lige som Henrik Bruhn?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:06

Denne slags tilbud kommer af og til ind af døren uden at der ligget svindel bag - men find ud af HVORFOR han giver dette væk. Har han brug for nogle referencer til et nyt shopsystem, er det et publicity stunt, er det påkrævet at du skal gøre noget/binder dig til noget/giver afkald på noget, eller andet.

Du ved mere end vi gør om hvad du har fået tilbudt. Brug din sunde fornuft og vurder om der er larmende alarmklokker som du bør lytte til, eller om det rent faktisk virker oprigtigt.
Givet at du ikke binder dig til noget, så kan man vel altid bruge et par dage i London. Best case senario så tager du til London og får en masse kloge ord med på vejen, networket, en shop der nok ikke passer 100% på det danske marked, men trods alt en shop, og en spændende oplevelse.
Worst case senario, så er han en svindler* og du skal lige pludselige til at have mange penge op af lommen. Problemet er dog ikke værre, end at du smutter og bruger et par dage i London på at shoppe :-)

*) Når jeg bruger ordet "Svindler" i samme debat som Henrik Bruhn er nævnt, er det på ingen måde for at indikere at han er en svindler. Selv om han har indrømmet at være det i M! og omtales således af sin egen arbejdsgiver (tv produktionsselskab ifbm promoveringen af hans nye show med Anders "Anden" Matthesen), så siger jeg på ingen måde at Henrik Bruhn er en svindler... før efter retsagen er ovre.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)