Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyskabende CMS

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har netop offentliggjort den første video der illustrerer et helt igennem anderledes CMS.

Ingen backend kun rå frontend redigering, inline editing, drag n drop af indhold og menupunkter, integration med diverse open source projekter.

Søgemaskineoptimering og webstandarder er i højsæde sammen med brugervenlighed og designfrihed.

Videoen kan ses på forsiden af www.secoya.dk eller på youtube

Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:55

Hej Rene,

Det ser meget imponerende ud! Er vild med inline editing osv. og det virker generelt meget intuitivt. Jeres udfordring er nok, at mange virksomheder idag kræver/forventer mere end bare simpelt CMS - trods at det er intuitivt. Mulighed for at teste en demo?

Du skriver at i har tænkt meget over søgeoptimering, men i har slet ikke pæne urls? Anyway så er jeg sikker på i nok skal komme langt med det system.

Mvh. Jeppe

Fra Århus
Tilmeldt 7. Aug 08
Skrevet kl. 08:57
Hej Jeppe.Mange tak for din kommentar.Du har ganske ret i at der er større krav til CMS nu om dage end blot at det er nemt at bruge. Mange gange er brugervenlighed også på bekostning af fleksibilitet og avancerede features.Jeg lagde i mit indlæg blot hovedvægt på de features som var illustreret i videoen. Jeg kan dog nævne at det under overfladen er noget mere avanceret, med rettighedsstyring, versionering, flerbrugeradgang, mobil gateway til afsendelse og modtagelse af SMS og MMS, administrering af databaser osv.Også mht. til SEO har du en god pointe. Selvom der på nuværende tidspunkt er tvivl om hvorvidt brugervenlige URL’er bidrager til SEO er vi i fuld gang med at udvikle understøttelse for dette.Arbejder du selv med CMS eller?

M.v.h. Rene.

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 09:02

Det lyder rigtig spændende! Nej, jeg arbejder ikke med CMS selv men har testet en del af.. :)

Mvh. Jeppe

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:18

Hej Rene!

Det er da et super skønt CMS du har fået skruet sammen dér, hva :o)

Er du ikke rar at smide en demo til min email, når du engang har en demo klar. Jeg vil umiddelbart mene vi har en del kunder igennem året, der godt kunne bruge en løsning som din.

http://www.bysted.dk/Menu/Medarbejdere/Michael+Nilsson

På forhånd tak :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 09:45

Michael Nilsson:

Hej Rene!

Det er da et super skønt CMS du har fået skruet sammen dér, hva :o)

Er du ikke rar at smide en demo til min email, når du engang har en demo klar. Jeg vil umiddelbart mene vi har en del kunder igennem året, der godt kunne bruge en løsning som din.

http://www.bysted.dk/Menu/Medarbejdere/Michael+Nilsson

På forhånd tak :-)

Som kommunikationsmand blev jeg meget imponeret over systemets brugervenlighed og funktionalitet, da jeg til et møde med Secoya fik en 'guidet tour'. Så jeg tror dine kommunikationsmindede kolleger hos Bysted vil dele opfattelsen, Michael;-)

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:20

Hej Rene!

Det er jeg næsten også sikker på ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 7. Aug 08
Skrevet kl. 09:51

Hej igen.

Endnu engang tak for jeres kommentarer.

Jo vi har en demo, men den er forbeholdt potentielle partnere, d.v.s. virksomheder som ønsker at forhandle vores CMS.

Hvis I er interesserede kan I sende mig en mail (rdl at secoya.dk) med firmanavn og kontaktoplysninger, så kvitterer jeg med loginoplysninger til en demo.

Vi vil forbeholde os dog ret til at kontakte de der får en demo efterfølgende for at høre hvad I synes om systemet og for at få noget konstruktivt kritik. Brugerdrevet innovation spiller en stor rolle i vores udvikling ;)

M.v.h. Rene.  

Fra Århus
Tilmeldt 7. Aug 08
Skrevet kl. 23:29

Hej Jeppe.

NU har vi brugervenlige URL'er.

Tak fordi du satte skub i den proces ;)

M.v.h. Rene.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)