Hej herinde.. Jeg er ved at stable nogle nye sider på benene og skal bruge i hvert fald 1, måske 2 logoer. Nu ved jeg ikke helt hvordan det plejer at fungere i den verden, men hvis jeg giver jer noget info om hvad det drejer sig om, er der så nogen der vil komme med et forslag uden det koster noget.. eller skal man binde sig først? Kontakt mig gerne på: martin@wickings.dk |
Hej Martin
Der findes nogle websites med allerede færdige logoer til en fair pris. Hvad de hedder, ved jeg ikke lige, men det har været oppe og vende flere gange tidligere på Amino.
Hvis ikke det er noget, kan du da prøve at høre, om der er nogle, der vil komme med forslag uden at få penge for det.
Men nu er jeg ikke klar over, hvad du lægger i ordet logo, og om det bare skal kunne bruges kort eller re-designes over tid? – Hvis logoet skal bruges over tid, kan det anbefales at bruge god tid på forarbejdet med målgruppe, tanker bag, farver osv osv., og så skal du nok heller ikke forvente at få forslag gratis, men det kan jo komme an på en prøve.