Nu har jeg for det første ventet i en halv time på at komme igennem til PBS hvorefter jeg for en ubehøvlet kvinde i røret som fortæller mig at jeg sidder og lyver og at det må være os der er noget galt med!
Problemet ligger i at PBS har trukket to gange års gebyr inde for 3 månder, og så ville jeg høre hvad det var for noget og om jeg ikke kunne få det ene gebyr tilbage, da jeg ikke vil betale to års gebyr. Men så skal jeg skrive til den ene og den anden og det har jeg gjort for snart 15 dage siden da jeg kontaktede dem første gang. Og der sker ikke en skid!
PBS er lige som POST DK de tror de kan tilade sig at gøre som dem passer dem fordi der ikke er nogle alternativ løsning- eller er der?
Kan man udkonkurrer PBS? så vil jeg gerne smide de første 100.000 efter det hvis det kan lade sig gøre?
Eftersom PBS er ejet af bankerne og driver de fleste betalingskortsystemer i Danmark er de ret svære at komme udenom... Så det korte svar er :
NEJ - Du kan ikke udkonkurrere PBS.
Jeg tænkte det nok :s
Men kan man egentlig oprette et firma tilsvarende PBS, som udbyder betalingsløsningerne? altså ikke lige som e-pay, fri betaling osv. Men udbyde den samme service som PBS?
Men kan man egentlig oprette et firma tilsvarende PBS, som udbyder betalingsløsningerne? altså ikke lige som e-pay, fri betaling osv. Men udbyde den samme service som PBS?
Hvis du kan overbevise bankerne om, at det er en god idé at få en direkte konkurrent til det selskab de selv ejer og driver (og tjener gode penge på) er det nok muligt at komme igang.
Jeg tror ikke det kan lade sig gøre her i Danmark.
Alternativt kan man kigge på andre betalingsindløsere, og så droppe de danske kort, f.eks. worldpay.