Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg mere – Yd kundeservice, når kunderne har brug for det

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Få besvaret jeres telefonopkald alle hverdage mellem kl. 07:15 og kl. 22:00 for kun 750 kroner/mdr. ex. opkald (spar 2100 kroner/mdr.)

Der er også mulighed for at få besvaret telefonopkald alle hverdage mellem kl. 07:15 og kl. 18:00 uden andre omkostninger end for opkaldene.

Er der travlt i jeres reception? Så træder vi i jeres sted og passer telefonen, når du selv eller dine medarbejdere har andre ting at tage sig til. Hos NordicCall kan du få besvaret dine telefonopkald af venlige og kompetente sekretærer.

Vi besvarer telefonen med dit firmanavn samt den hilsen, du ønsker.
Alle beskeder videregives til dig via e-mail og/eller SMS.

Hvis I ønsker det, så vil vi naturligvis prøve, at omstille jeres opkald til jer, inden vi tager imod besked, så vigtige opkald ikke bliver forsinket.

Hos NordicCall besvarer vi 95 % af alle vores opkald indenfor kun 5 sekunder – vi ved, at hurtig kundeservice giver gladere kunder.

Hos NordicCall skal kunden ikke tilpasse sig vores system - Her tilpasser vi os kunden, så har du særlige ønsker, så kontakt os.

Hos NordicCall har vi ingen.
* Oprettelse
* Depositum
* Telefonabonnement for besvarelse mellem kl. 07:15 og kl. 18:00.
* Afgift på telefonsvarer samt afsendelse af SMSer
* Afgift på flere medarbejdere (uanset om I er 1 eller 400 medarbejdere, er prisen den samme)
* Ingen lang opsigelsesvarsel

Mulighed for at få beskederne sendt til flere medarbejdere både via SMS og e-mail.

Prisen afhænger af forbrug – læs mere her

I skal kun oprettes én gang, når I først er oprettet, så kan I bruge os uden varsel.

Kontakt os, og du kan være i gang allerede i dag!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)