Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside ala Betxpert

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

:) hehe griner lidt af denne tråd...

Hvis man tager et kik på http://betxpert.com/

Så er der som Rene siger - ekstrem mange funktioner, og uden at vide det er der utroligt meget custom made...desuden er der så meget indhold på sitet - at det kræver meget seriøsitet at starte sådanne et site, dermed er det også vigtigt at finde ud af hvad man helt præcis vil have sitet skal kunne, således at systemet lever op til ens seriøsitet og dermed bliver en succes...derfor kan jeg kun give mikkel ret i at en kravspec er på sin plads - og en meget grundig en!...

Jeg er helt sikker på at hvis du skulle have en eller sikkert flere professionelle til at kode sådanne et site, så slipper du hvertfald ikke under 300.000

- Men som sagt så er det umuligt at gætte en pris uden kravspec!...

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:28

Nicolai Lønne:

som en godt gammelt ægtepar Big Smile

(please don't kill me it was a joke)

*dræber Nícolai*

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:44

Granholm IT og PC support:

Jeg skrev " evt kig på hvad joomla" og gav en pris hvad det ca koster med en joomla opsætning.

Hvad er der forkert i at henvise folk til systemer, som de kan kigge på om det kan opfylde ens krav ?

Der er det forkert i det at det er komplet irrelevant, i forhold til det der spørges om :)

Men nu vi er igang, så kan han da også lige kigge nærmere på SAP Business One, Wordpress eller Microsoft Office for at se om det evt. kunne opfylde samme funktionalitet som http://www.betxpert.com/.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:16

Mikkel Mikjær Christensen:

Nicolai Lønne:

som en godt gammelt ægtepar Big Smile

(please don't kill me it was a joke)

*dræber Nícolai*

Hæhæ...
Du kan jo fodre mig til en alligator og bagefter en anaconda: http://www.amino.dk/blogs/thorborg/archive/2008/08/07/anaconda-j-230-geren.aspx

Jeg har faktisk også lige hyret en mand i dag, som selv om det ikke er det han skal lave, siger han er god til Joomla... rygtet siger det system kan bruges til alt, så mon ikke en dræbermaskine er muligt? Jeg gi'r dig en god pris :-)

Sorry, ikke mere off topic fra mig af. Undskyld.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:27
Nicolai Lønne:

Sorry, ikke mere off topic fra mig af. Undskyld.

Har glemt hvad tråden handler om efterhånden, tillykke med den nyansatte :) ... jeg har lige ansat min søster og fået 3 langtidsledige fra kommunen der skal oplæres som telefonsælgere :p

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:05

"php-udvikling og andet gøjl"

Beklager at folk ikke kan skrive til dig om, hvad tråden egentlig handler om (fortæller jo meget om de som har kommenteret udenom i tråden).

Som jeg skrev, kunne du evt. kigge om joomla kan opfylde dine krav, eller nogle af dem, da joomla er gratis , og det er ikke alle som vil ofre flere hundrede tusinde på dyre IT folk mm.

Igen beklager jeg at nogle ikke magter at holde sig til tråden.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 08:56

Mit spørgsmål var alene af oplysende og derfor ikke angribende karakter. Skrevet for at udfolde informationspotentialet i dit indlæg omkring Joomla, Granholm.

Jeg ved intet om emnet - og er derfor nysgerrig ligesom 'php-udvikling og andet gøjl'. 

For at komme videre i trådens egentlige ånd, spørger jeg derfor af et piv-åbent og udviklings-uvident hjerte:

1) Kan et site som Betxpert.com bygges op i Joomla?

2) Hvis ja: Hvor ville prisen ca. være med dig som leverandør af løsningen, Granholm? 

3) Hvis der mangler svar på de foregående spørgsmål må vi hellere få trådforfatteren på banen igen: Hvordan ser din kravspec ud?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:45

Som jeg skrev, kunne du evt. kigge om joomla kan opfylde dine krav, eller nogle af dem, da joomla er gratis , og det er ikke alle som vil ofre flere hundrede tusinde på dyre IT folk mm.

Nu må du meget gerne fortælle mig om du er dum, døv/blind eller bare  tungnem?

Det er ikke slutbrugerens opgave at vurdere om Joomla kan bruges, det er dig der som "ekspert" på området skal kende brugerens behov og råde ham til at vælge, eller ikke vælge, Joomla, Wordpress, Microsoft Office eller hvad du nu finder på. 

Var det kontant nok til at du kunne forstå det?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 06:01

Sjovt som folk ikke magter at skrive i en god tone  Smile

Igen -evt. kig (altså kig på joomla, hvad er der af muligheder, kontra det man ønsker). Det er klart at man kan ikke sige "ala det", men en liste med krav mm. er det man kan forholde sig til. 

Mikkel - Vær sød at gylpe dine sure miner af et andet sted end amino - det er ikke arto Party!!!

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:04

Mikkel - Vær sød at gylpe dine sure miner af et andet sted end amino - det er ikke arto Party!!!

Sure! Ligeså såsnart du holder op med at være en røv overfor alle herinde der har et behov de spørger om hjælp til.

Nu jeg er ved det ... tror du Joomla kan lave kaffe?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)