Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside ala Betxpert

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Går lidt og leger med ideen om at starte en hjemmeside ala Betxpert, men orker ikke rigtigt selv at kode den..... Derfor ville jeg høre hvad I tror det ville koste at få kodet en side med noglelunde de samme funktioner som Betxpert.com og tipsomtips.dk.

Mange tak

Lars 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:57

Hvis du selv havde forstand op website udvikling ville du vide hvor hul i hovedet det der er ... du er nødt til, ligesom alle andre, at få skrevet som minimum en liste over de ting du skal have på sitet, og allerhelst en rigtigt kravsspecifikation.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:53

evt kig på hvad joomla kan, den plejer at dække de fleste krav og koster kun en 2000kr x moms :o)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:10

Joomla er da gratis mester ! :) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:11

Granholm IT og PC support:

evt kig på hvad joomla kan, den plejer at dække de fleste krav og koster kun en 2000kr x moms :o)

Hvis du kan lave et site med bare nogenlunde de samme funktioner som Betxpert.com for 2000 kr. eller noget i nærheden af den pris, må du meget gerne give mig et kald, Granholm!

Min opfattelse er, at der er ekstremt mange funktioner til udregninger, brugerinteraktion og opdateringer på betxpert.com - men overbevis mig gerne om at sandheden er en anden, så jeg kan få lavet sådan et site;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld men jeg kravler altså rundt på gulvet af grin nu.....

Dette er virkelig en amino tråd der er set mange gange før.Surprise

1. En eller anden opretter en tråd med forspørgsel om pris på noget der ligner noget andet.

2. Mikkel er den første til at skrige kravspecifikation

3. Granholm byder 2000 kr. uanset opgaven

4. debatten går på nu på om joomla kan alt, om Mikkels priser er for høje og om trådopretter er realistisk.

Se det er fandme værksteds humor...det må være skønt for Thorborg at kunne læse disse indlæg, for hvor må han føle sig hjemme Stick out tongue

Forresten glemte jeg punkt. 5

5. Et fjols skriver om noget der intet har med tråden at gøre (Yep det er så mig)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:40

Mikkel har jo to brugere - han har oprettet Granholm IT som et led i listig markedsføring :)

Jeg tror at der vil være behov for en skræddersyet løsning, og hvis du har penge til det kunne det jo godt være en god ide og smide et femcifret beløb efter en gut som Mikkel (eller en af de billige drenge med tilsvarende kvalifikationer hvis vi har sådan nogle herinde - de findes ihvertfald).
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:41

Jeg skrev " evt kig på hvad joomla" og gav en pris hvad det ca koster med en joomla opsætning.

Hvad er der forkert i at henvise folk til systemer, som de kan kigge på om det kan opfylde ens krav ?

Og nej Jørgen, jeg er på ingen måde i ledtog med ham :o)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:54

Jeg skrev " evt kig på hvad joomla" og gav en pris hvad det ca koster med en joomla opsætning.

Hvad er der forkert i at henvise folk til systemer, som de kan kigge på om det kan opfylde ens krav ?

Grunden til René og Kenneths kommentarer er nok, at du altid kommer med kommentarer ala "Joomla kan alt..." og giver tilbud på/indikation om at det kan laves for et par få tusinde kroner og et par addons...

Nogle gange lyder det lidt mere som en gramofonplade der kører i samme rille, end reel hjælp. For mig at se, skeler du nemlig ikke til, om der spørges til ting/funktioner som kræver andet end bare design og opsætning (gratis template og standard Joomla med uredigeret addons). Forhåbentlig vil du vel give mig bare lidt ret i, at der er opgaver som kræver rådgivning og konsulentbistand til andet en programmering/opsætning?

Og nej Jørgen, jeg er på ingen måde i ledtog med ham :o)
Er du sikker? I kan nogle gange lyde lidt som en godt gammelt ægtepar Big Smile
(please don't kill me it was a joke)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 17:10

Hvis en side som Betxpert kan laves med Joomla, så er jeg sgu gået glip af noget da. Det vil jeg rigtig gerne lærer! Wink

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)