Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luftfragt fra USA - kan du anbefale et godt fragtselskab?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg importerer varer fra USA med en sending om måneden. Mit fragtselskab har indtil videre været Geodis Wilson (som før hed TNT), men nu har de valgt at sætte kiloprisen op fra 3,20 USD til 4,60 USD. Jeg er derfor på udkig efter et andet - og billigere - fragtselskab.

Hvem bruger du? Kan du anbefale nogen?

På forhånd tak!! Smile

Venlig sommerhilsen,

Bjarne

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:20

tag en "shoppe" tur og skaf digselv et billede af situationen....prisstigningen kan være helt berettiget, hvis de er lang tid siden de har reguleret sidst pga. stigende brændstofpriser.

Nu er en sending i måneden jo ikke noget man opnår fantastisk rabatter på, så tag en runde eller to da du eller nok "bare" vil få standardpriser med mindre du gør dig lidt interessant:

DSV, Kühne&Nagel, Schenker, Panalpina, Scan Logistics, UPS, DHL, Shipco og listen kan du selv arbejde videre på = The usual Suspects.

//Good Luck

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:40

Tak for indsparket - dem prøver jeg! Big Smile

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 09:05

Jeg får også varer fra USA cirka en gang om måneden. Jeg har bedt min leverandør bruge USPS (united states postal service). Det er en del billigere end fragtfirmaerne, og jeg har varerne indenfor en uge. 

-Hanne

NetMama.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)