Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

web designer søges (layout og grafik)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg håber at der er nogen her, som kan hjælpe. Jeg søger en designer, der har erfaring med designs af web-shops. Jeg taler ikke om det tekniske,men om  layout óg udformning. Ën der ved, hvordan en side skal bygges op for at give maximal udbytte, samt udsende de signaler, som virksomheden ønsker at sende sine kunder.

Det skal seriøst være en med erfaring fra webshops  - takker

¨HÅber der er nogen, der kan anbefale nogen.

på forhånd tak.

mvh Lone

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51

Hej Lone

Jeg er Art Director i Wølund & Wraae ApS som udelukkende laver highend design til e-handelsløsninger, vi kan hjælpe de med alt fra udvikling af din forretning, profil og design og vi tager kun udgangspunkt i at skabe de bedste købeoplevelser for dine kunder for at maksimere salget på alle fronter.

Hvis du vil høre mere, er du mere end velkommen til at kontakte mig direkte på 28189843.

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:58

Hej lone

Jeg kan anbefale Mie, som ejer www.vandand.com, navnet er pudsigt, men hun er dygtig. (Hun har produceret hjemmeside, for det firma jeg arbejder for.

Mvh. Chris

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 18:04

Hej Lone

Jeg kan varmt anbefale Martin fra MBC-Design.dk, som bl.a. har lavet min shop - 4men.fo.

Han har været meget behjælpelig og ydet en super god service. Så behøves jeg ikke at sige mereSmile

Held og lykke.

Venligst

Allan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)