Hej på Amino. Jeg hedder Bo Samson ( BlækBo ) jeg har bla. firmaet Genfyld, og er repræsenteret i ca. 130 butikker i Danmark. I de fleste af disse butikker kan kunderne indlevere deres printerpatroner til genfyld, butikkerne sender patronerne til vores værksted, vi genfylder, og sender dem tilbage. ( vi reklamere ikke med patroner som kan skrive op til 200-300 % mere, som nogle platugler på marked ). Vi tog får nogle år siden, ud i den store verden, for at købe maskiner til vores værksted, men fik hurtigt det indtryg, at dem som lavede maskinerne aldrig selv havde prøvet at genfylde patroner. Så vi har selv udviklet en genfyldsmaskine. Maskinerne har nu kørt i et par år på vores værksted og i 10 butikker. Vi søger derfor nu flere franchise tagere til dette koncept. Jeg er ikke det mindste i tvivl om at man i fremtiden går ind i sin lokale butik, og får genfyldt sin patron på stedet, jeg er heller ikke i tvivl om at man ikke kun kan leve af dette, men skal have dette koncept sammen med andre vare. Vi har i dag maskiner i nogel Bog & ide, Farvehandel, og hos nogle private som vil suplere deres løn lidt Genfyld Bo Samson Pandrup
|
Hejsa Bo
Var det ikke dig med bog & ide i Aalborg, og hvorfor er du ikke der mere ?Har du kunder i Aalborg i dag ?Er det dyrt at komme ind i dit koncept.Samarbejde ? kunne det være de samme kunder ? ( fortæl måske lidt om dit koncept )