Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken host med en ordentlig service! ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu er jeg snart ved at være træt af hosting services!!

Først havde jeg web10, som var helt i skovem. Det gik ned gang på gang.

Så skiftede jeg siden over på en anden host (som jeg ikke lige vil nævne her) og her har siden sådan set ikke gået ned, men der har været utallige problemer med serverflytning osv. osv. Og deres service og support har været helt i skoven! Hvilket har kostet os jeg ved ikke hvor mange tusinde kroner!

Så nu skal jeg havde noget nyt, prisen er stort set underordnet, men det skal bare være i orden! :)

Hvad kan i anbefale? som VIRKELIG yder en support der er til at arbejde med når man ejer en webshop som ikke må gå ned?

Håber på nogle gode svar.

/Mikkel andersen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:46

Vi slår os som regel op på netop vores høje service, vi har flere muligheder for at hjælpe dig. vi kan evt. tage en snak på telefonen så jeg lige kan få afklaret hvad dine behov er?

70 220 627/ mail@mc-solutions.dk

Mvh

Mikkel Christensen

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 21:33

Jeg synes, at One.com er gode.

Stabilt og mulighed for instant chat-support, hvor ens spørgsmål bliver besvaret på kort tid.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:53

Når man ejer "en webshop, der ikke må gå ned", skal man nok kigge efter hosting i et lidt andet segment end one.com og de andre helt billige.

I mellemklassen skulle både Scannet og Wannafind være gode. (Har selv været hos Scannet på et tidspunkt, og de var til ug). 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15

Hej Mikkel,

Du skal i hvertfald IKKE vælge Surftown. Jeg har heller ikke haft andet end problemer med dem.

Men jeg har også hørt at One.com skulle være gode nok - og billige i hvertfald.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:00

Hej...

Jeg har nu gennem længere tid prøvet at få hjælp af Gigahost, og jeg kan ikke sige andet end den er ikke kommet selv efter 5 ugeres venten, og 5 mails, og 2 opkald hvor de ikke tog telefonen. Så dem ville jeg ikke tage, hvis nogen skulle være i tvivl! Stick out tongue

Der er en ting ting til ved det billige hosting segment, det er de ikke tillader det store trafik på siden. Har støt på flere der har fået lukket hjemmesider, både ved Gigahost og one.com.

Jeg ville vælge en server løsning ved MC.... eller activewebs, de kan hjælpe i den gode ende. Plus har kun hørt om gode ting om der service. De lukker heller ingen sider bare sådan.

Mvh

Kristoffer

Dbh Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:43

Frank Hellerup Madsen:

I mellemklassen skulle både Scannet og Wannafind være gode. (Har selv været hos Scannet på et tidspunkt, og de var til ug). 

Min kunde, http://www.thyfisk.dk har ikke haft andet end problemer med Scannet. Wannafind har skræmt en af vores andre kunder væk som jeg ikke må nævne fordi der verserer en sag.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:45

Oskar Herrik Nielsen:

Hej Mikkel,

Du skal i hvertfald IKKE vælge Surftown. Jeg har heller ikke haft andet end problemer med dem.

Men jeg har også hørt at One.com skulle være gode nok - og billige i hvertfald.

Det er fordi "Surftown" er et discount-brand, Surftown har udemærket service og ekstremt dygtige teknikere (vi har selv arbejdet for dem i en periode) og de kan skam godt leverer, du skal bare over i deres erhvervsafdeling :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20

Det har du helt ret i. Man får lige akkurat hvad man betaler for! :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 13:52

Vi har i over syv år fået hostet Kondomaten ved PIL. De er oppe konstant, har suveræn support og ved, hvad det drejer sig om. Ubetinget det bedste hosting, jeg nogensinde har stiftet bekendtskab med.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)