Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til JumpB.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du en iværksætter i maven?

Så er muligheden for at blive partner i JumpB.dk måske noget for dig.

JumpB.dk blev etableret i marts 2007 og er sat i verden for at drage fordel at den hastige stigning i online handel som Europa oplever i disse år. JumpB.dk hjælper udenlandske web-shops med at få succes i det danske online marked og overkomme diverse landespecifikke indgangs-barrierer (kultur, sprog, lovgivning mv.). Indenfor det næste år er visionen at udvide scope til at bistå online baserede virksomheder fra hele Skandinavien med at etablere deres allerede succesfulde koncepter i andre EU lande.

Vi søger en partner til at indgå i JumpB's ledelsesteam og tilbyder muligheden for at blive en del af en spændende virksomhed med stort potentiale. Gode sprogkundskaber (e.g. svensk, norsk, tysk, fransk) samt erfaring med e-handel er en fordel, men bestemt ikke et krav. Det vigtigste er at du har personligt drive og har interesse for feltet.

Læs mere om JumpB på www.jumpb.dk

Hvis ovenstående har din interesse så kontakt Anders Andersen på Anders@jumpB.dk eller på telefon +45 31 65 15 29 "

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:36

Hej Anders,

Rigtig spændende projekt - Bliver spændende at følge.

Hvordan arbejder Jeres kunder med logistik/levering til DK? Jeg tænker, det må være enten meget gode priser, eller et produkt som ingen andre tilbyder der skal til, hvis man køber fra udlandet - Der må generelt være en højere pris for levering.

Også flot hjemmeside.

Held og lykke.

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Skrevet kl. 16:55

Tak for credit:-) 

Priserne er en ting der gør det attraktivt for udenlandske webshops at sælge til danskerne. F.eks. er forbrugerpriserne i Danmark 19% højre end i Sverige. Tyske vare er generelt også meget billigere end dansk, for slet ikke at tale om UK eller US hvor valutaen er meget lav.

Dog mener jeg ikke, at prisen er den afgørende faktor ved E-handel mere. Det er derimod udvalg og design af shop. Og udvalget er større på de markeder der er større end Danmark. Europas skøreste leverandør af motorcykle reservedele ligger i Tyskland. Deres webshop er kun på tysk!!

For webbutikkerne er der en anden begrundelse for at sælge på flere markeder: Economic of scale. Om du sælger dine vare i Danmark og nu ønsker at sælge i Sverige, så fordobler du ikke dine omkostninger. Du har stadig kun et lager, et kontor, en gang udvikling af webshop eller tid til at udtænke kloge marketing kampanger. Muligvis får du nogle konsulent omkostninger eller omkostninger til oversættelse, og det er her JumpB kommer ind i billedet:-) Derudover kan market entry ind pådet svenske marked betyde en fordobling af din omsætning...  

Angående levering og fragt, så bør omkostningerne for levering fra Malmø til Odense eller Hamburg til Århus, ikke være større end levering fra København til Bornholm. Det kræver dog oftest en kreativ løsning, såsom privat vognmand over Øresund og derefter udsendelse med Post Danmark i DK

En god løsning til forsendelse i Norden er forsendels med PNLnordic.com. PNL kan gøre levering relativt billigt, såfremt der er mere en 20 leveringer pr gang. Ellers er der nogle af vores kunder der sender vare til vores adresse engang om ugen, som vi så sender videre. Dette er ikke en optimal løsning.
Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:04

Hej Anders,

Tak for dit svar.
Jeg tror, som sagt, du har ret. Det må være interessant at sælge til DK pga. pris og udvalg.
Er problemstillinger med levering noget I hjælper med?

Jeg har da selv købt en del i udenlandske webshops, og har indtryk af at nethandlende i DK er ved at go global.

Spændende projekt i hvert fald.

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Skrevet kl. 17:16
Ja det er også mit indtryk at E-handel bliver mere internationalt, men samtidig tror jeg også, at Dansker helst vil købe deres vare i en Dansk webshop, end i en der er på engelsk. På min blog skriver jeg om "International E-commerce": dobbeltaa.dk 

I USA laver man en webshop og sælger til 300 millioner amerikaner. I Danmark laver man en webshop og sælger til 5 millioner, men potentialet i Norden og i EU er meget større. Der er jo ingen(få) handels barriere i EU, men det kræver, at de danske webshops tænker global.

Og ja vi hjælper som konsulenter med alle de problemstillinger, der er ved at gå ind på et nyt marked, betalingskort, markedsbeskrivelse af kunder og konkurrenter, og også rådgivning i forbindelse med logistikken.

Indtil videre har vi fokus på Danmark og Sverige, men i fremtiden skal vi kunne hjælpe med de nordiske markeder, og derefter resten af EU, når vi de kompetencer der skal til.

Skal du være med? :-)
Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 17:26

Hej Anders

Jeg synes at det lyder interessant, og jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere.

Kan jeg kontakte dig i morgen?

Mvh

Kristian Matthes

Mvh Kristian Matthes

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:31

Meget gerne..
Jeg tvivler dog på, at jeg er interessant for jer:-)

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Skrevet kl. 17:34

Hej Kristian

Det vil glæde mig at høre fra dig. Du kan ring på mit tlf 31651529 eller kommer forbi på vores kontor på Nørrebro, såfremt du bor tæt på.

Mvh Anders

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 17:35

:-)

Jeg fik trykket forkert.

Mvh Kristian Matthes

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Skrevet kl. 17:40

Nikolaj Astrup Madsen:

Meget gerne..
Jeg tvivler dog på, at jeg er interessant for jer:-)

Jeg kan se at du er iværksætter.... Det er da en meget god kvalifikation:-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)