Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer imødeses med spænding!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 13:17

Hejsa

Begge sider er lavet meget prof.  God sammensætning af farver, tekststørrelse, billeder m.m.  Jeg kan  godt li'' det flash, der bruges på forsiden af "under-hammeren". 

Der er bare et lille men ... I højre side linker du til "maskiner-under-hammeren" uden at forklare, hvad siden indeholder. Jeg troede i første omgang, at man også der kunne købe/sælge biler, idet du lidt længere nede skriver "biler-under-hammeren" osv.(en slags undermenu). Jeg var nødt til at klikke på linket for at finde ud af det.
Endnu længere nede henviser du til "bilauktion", men er det ikke det samme link som "biler-under-hammeren"? Hvad er forskel?
Jeg er lidt forvirret over, hvilket formål du har med alle de links.

Du skal osse lige læse teksten igennem eller ha'' en anden til at gøre det, for der er stadig et par små slåfejl.
F.eks:

3.3.. Sælgers gyldige adkomst.

Som sælger indestår du får, at du juridisk er berettiget til at overføre adkomsten til de udbudte varer til hvem som helst, der køber dem. Selvom dette er en generel forpligtelse, der påhviler dig, kan "Under Hammeren" derudover kontrollere, om varer kan være eller påstås at være stjålne med henvisning til databaser, herunder retshåndhævende myndigheder.

Men ellers en meget fin hjemmeside. Lækker design.

Til sidst har jeg et spørgsmål til dig. Hvordan regner du med at tjene penge på det?

gazela.dk 40820055
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 13:22

Hej Gazela...

Tak for dit konstruktive svar...! Jeg vil lave en samlet opdatering af siderne når der ikke popper flere kommentarer ind her...

Jeg regner med at kunne få lidt indtægt via annoncering på siderne, og år ud i fremtiden måske et mindre oprettelsesgebyr...! Men dyrt vil det aldrig blive at benytte auktionerne...
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:43
Hej Mads,

Hvis jeg klikker på "Auktioner" hopper fanebladet lidt ned, men denne effekt forsvinder desværre når jeg vælger en af auktionerne.

Super flot, brugervenlig og meget tillidsvækkende site.

Held og lykke
Flemming
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 15:03

Hej Flemming!

Tusind tak for de pæne ord...

Din kommentar omkring menupunktet er sikkert noget, der kan ordnes, for du har da ret i, at det ville se godt ud, at menupunktet også følger med ned, når man er på siderne, der beskiver auktionerne...
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:22
Begge sider er lavet meget prof...

Jeg vil nu tillade mig at kalde det uproffesionelt.

- Forskellige font-typer på siderne.
- Font align er sat til justify, som betyder en lige højre/venstre margin. Det er et problem, når man prøver at lave bindestreger ved linieskift. Især når font størrelser vises forskelligt i forskellige browsere.

- Der er brugt tables til opbygning af sitet. Det er fem år siden, at den teknik blev forældet.

- Det tager ca. halvandet minut at få vist siden med et 56k modem.

- Der er flere indgange til forsiden. Kan både findes på http://www.under-hammeren.dk/ og http://www.under-hammeren.dk/forside/

- Der er lige nu ca. 100 fejl i html koderne.
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 16:03
Hej Thomas!

HEHE... Træerne vokser altså ikke ind i himmelen....

Mht. at siden fremstår med forskellige fonte og, at "Font align er sat til justify"  - må jeg nok selv påtage mig ansvaret for, idet det er forhold som jeg via CMS-systemet selv er herre over....

Loadtiden er nok et reelt problem på Under Hammeren, men har du idéer til, hvordan problemet løses...?

Fejl i Html-koden vil vi lige kigge lidt nærmere på....

Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:46
Hej Mads

Dine flash filer, fylder tilsammen 300.000 bytes. Det er over halvdelen af sidens samlede størrelse. Du skal nok spørge dig selv om vigtigheden i at have dem på siden. Jeg ved godt at mange af os, sidder med bredbånds forbindelser, hvor det ikke er et problem med disse størrelser. Fremtiden, er dog mere og mere mobil, hvor hastigheden, ikke er den samme.

Knapperne i menuen, fylder hver 23000 bytes. Du kan uden det store tab af kvalitet, få dem komprimeret til ca. 2000 bytes stykket. Jeg har lavet en her:

Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 16:55

Hej Thomas!

Tak for hjælpen - det vil vi arbejde videre med...

Modtager selvfølgelig gerne flere kommentarer til design, funktionalitet mv...
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 11:28

... - Der er brugt tables til opbygning af sitet. Det er fem år siden, at den teknik blev forældet....

Hvad bruger man så?

Men god kritik, du har da tjek på det.

Hilsen
Flemming
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)