Hej til jer alle! Efter et halvt års forarbejde er www.under-hammeren.dk og www.maskiner-under-hammeren.dk nu online! Kommentarer og konstruktiv kritik imødeses med spænding... |
Hejsa
Begge sider er lavet meget prof. God sammensætning af farver, tekststørrelse, billeder m.m. Jeg kan godt li'' det flash, der bruges på forsiden af "under-hammeren".
Der er bare et lille men ... I højre side linker du til "maskiner-under-hammeren" uden at forklare, hvad siden indeholder. Jeg troede i første omgang, at man også der kunne købe/sælge biler, idet du lidt længere nede skriver "biler-under-hammeren" osv.(en slags undermenu). Jeg var nødt til at klikke på linket for at finde ud af det.
Endnu længere nede henviser du til "bilauktion", men er det ikke det samme link som "biler-under-hammeren"? Hvad er forskel?
Jeg er lidt forvirret over, hvilket formål du har med alle de links.
Du skal osse lige læse teksten igennem eller ha'' en anden til at gøre det, for der er stadig et par små slåfejl.
F.eks:
3.3.. Sælgers gyldige adkomst.
Som sælger indestår du får, at du juridisk er berettiget til at overføre adkomsten til de udbudte varer til hvem som helst, der køber dem. Selvom dette er en generel forpligtelse, der påhviler dig, kan "Under Hammeren" derudover kontrollere, om varer kan være eller påstås at være stjålne med henvisning til databaser, herunder retshåndhævende myndigheder.
Men ellers en meget fin hjemmeside. Lækker design.
Til sidst har jeg et spørgsmål til dig. Hvordan regner du med at tjene penge på det?