Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betale for links - hvilke er uundværdlige?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er gået i gang med arbejdet at tilføje min side www.pyrokinetech.com til diverse linkskataloger m.m. Ifht Danmark er der RIGTIG mange tilføjelser man skal betale for. Jeg har besluttet mig at begrænse mig på dette punkt og derfor står den på gratis links pt.

Dog kunne jeg være meget int. i at hører om nogle af Jer har en top 10, 20 eller 50 steder hvor man bør betale for linksene. Altså hvor det virkelig kan betale sig og man ikke må springe over.

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:36

Kenneth Boysen:

Hejsa

Jeg er gået i gang med arbejdet at tilføje min side www.pyrokinetech.com til diverse linkskataloger m.m. Ifht Danmark er der RIGTIG mange tilføjelser man skal betale for. Jeg har besluttet mig at begrænse mig på dette punkt og derfor står den på gratis links pt.

Dog kunne jeg være meget int. i at hører om nogle af Jer har en top 10, 20 eller 50 steder hvor man bør betale for linksene. Altså hvor det virkelig kan betale sig og man ikke må springe over.

Hej Kenneth,

Jeg har en portal/blog www.dinlokale.dk
Den tjener som reklamesøjle for lokale erhvervsvirksomheder, som
annocerer lokalt på nettet.
Jeg ved, hvor svært det er at finde kvalificerede linkpartnere.
Jeg vil gerne tilbyde dig gratis backlinking.
D.v.s. at du får et link på min side imod at jeg får et link på din side.
Iøvrigt kan du også godt tilbyde dine venner det samme.

Hvis du er interesseret, så meld bare tilbage.

Med venlig hilsen

Ebbe Frøsig 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:26
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:49

Min top 10, top 20 og top 50 ligner hinanden og indeholder præcis ingen steder.

I mine øjne er der ingen grund til at betale i dyre domme for optagelse i Yahoos directory eller andre directories for den sags skyld. Selvom flere af disse vist ikke opfattes som paid links i Google-terminologi, fordi der er gennemgang af links og ingen garanti for optagelse, kan man bruge ressourcerne bedre på anden vis.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:09

Tak for alle svarende og tak for linket Thomas....så er der vist ikke så meget at være itvivl om Wink

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 07:18

ja spændende hvordan det kommer til at virke og hvor retfærdigt... bedste kommentar til det blog indlæg er

"Cool! I will quickly buy some links for my competitors on text link ads and then denounce him. Good idea, thanks Matt."

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)