Hej allesammen Jeg er helt ny her på Amino Nu har jeg i længere tid kikket på søgemaskine optimering på google. Nu ved godt min site er lavet i Frontpage - måske lidt gammeldags i jeres øjne, men jeg har ikke lyst til at skifte, da der er stor risiko for at miste placeringer, har jeg hørt. Det jeg ikke forstår er, at nogle af mine sider ligger godt til på google, mens min side omkring hvepse ligger på side 5. Er der nogen der har nogle gode råd og meninger om dette, så hører jeg gerne fra jer.
|
Umiddelbart lader det i hvert fald til, at du mangler nogle gode links til din side, sammenlignet med konkurrenterne på hvepse-søgninger.
Sådan noget i stil med det her:
Få hjælp til at få fjernet hvepse.
Hvis du får nogle stykker af den slags, vil det hurtigt kunne hjælpe dig lidt fremad.
Jeg har set, at du har en blog, hvor du prøver lidt, men der skal du være opmærksom på linkteksten, og så skal hvert eneste blogindlæg ikke bestå af en enkelt sætning og så det samme link til din side. Skriv lidt mere og link lidt mindre, men bedre, så den virker knap så spammy.
Det samme kan forresten siges om title og description på din side. Der er ingen grund til at skrive "Hvepse" så mange gange. Lad det blot indgå en enkelt gang i titel og beskrivelse. Og skriv så både titel og beskrivelse om, så de virker tillokkende på folk, der læser dem.