Hej. Jeg er en fyr på 17 år (snart 18 hvis det har nogen betydning for import af varer), og jeg vil gerne starte med import af varer. Jeg har tænkt på smykker eller mærke tøj (selvom meget af det er kopivarer, så må det være muligt at finde noget ægte tøj). Jeg søger råd til hvordan man finder nogle gode leverandører. Hvordan man komme igang. Jeg har læst stort set hele "Import og Eksport" delen af jeres forum helt igennem, men har ikke rigtig kunne finde nogle ordenlige svar. Hvis nogen kan hjælpe mig må i MEGET gerne tilføje mig på MSN eller skrive en e-mail til mig. Min mail er: dinubamsen@hotmail.com
Håber meget der er nogle venlige rådgivere derude, som brænder for at hjælpe mig med at komme igang. |
hej DinU
først velkommen frem i lyset på amino.
Dernæst vil jeg råde dig til at tage en udd. kun med din forretning for øje, du har jo lige alderen til dette, alt imens du tager din udd. kan du overføre denne viden til din hobby forretning, og tage det roligt fra starten af, uden for stor investering i de enkelte produkter, men holde det på et plan hvor du kan være med uden at sætte dig i alt for stor gæld mens du er så ung.