Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma og SU = dum cocktail?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Midtgaard Group Skrevet kl. 20:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede som 18 årig som selvstændig, og gik ved siden af på handelsskolen og modtog SU.. Jeg tjente så meget ekstra at jeg sku tilbage betale det meste af SU'en. så kan anbefale at hvis du tjener godt, så drop SU'en.. Det er ris til egen røv :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:54 | Låst

Henrik:

Jeg startede som 18 årig som selvstændig, og gik ved siden af på handelsskolen og modtog SU.. Jeg tjente så meget ekstra at jeg sku tilbage betale det meste af SU'en. så kan anbefale at hvis du tjener godt, så drop SU'en.. Det er ris til egen røv :)

Det slipper man lige præcis for, hvis man gør tingene ordentlig. Det handler blot om at vide, hvordan bureaukratiet funger...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 1. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:57 | Låst

Nicolai Lønne:

Henrik:

Det slipper man lige præcis for, hvis man gør tingene ordentlig. Det handler blot om at vide, hvordan bureaukratiet funger...

Netop derfor jeg kom ind! Maksimalt udbytte ;)

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 03:53 | Låst

ville også umiddelbart anbefale aps modellen hvor du blot gemmer et evt. overskud. Hvis du mangler 125k kan du jo så evt. stifte en enkeltmandsvirksomhed med udvidet regsnskabsår og dermed først opgøre din reelle indtægt for 2008+9 medio 2010!

Håber du forstår tanken

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:38 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan fandt du dine leverandøre og hvordan går det idag.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tråden er flere år gammel, og du burde ha´ modtaget en besked derom. Tråden bliver låst nu.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)