Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Proffessionel partner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Flat out: Jeg søger en stor spiller indenfor web og community opbygningen. Du må, som tiltag, meget gerne have erfaringer fra udenlandske sider og/eller allerede etablerede sider, dette skyldes projektets internationale karakter. Bidraget/ partnerskabet består i opbyggelse af det her community. Så evt besvarer skal kunne det til hudløshed at opbygge sider efter k.i.s.s modellen. Samtidig skal der kunne trækkes på ideer, sparring samt administration. Jeg selv er frontfigur i det miljø der skal opbygges.Gælder ligeledes indenfor indtjeningen, salg og reklame. Dog er jeg åben hvis du/i er bedre end mig :-) Du er formentlig en virksomhed med alle de facetter det kræves under opstart. Eller en gammel rotte i faget der ved hvor der skal trykkes og har hvad der skal til. Da det her er mit hjertebarn og en mangelvare hos mange tusind mennesker i flere lande og noget der skal igang nu........forventer jeg kun seriøse henv. Så drop alle spørgsmål om info, inden data fra dig :-) Kind regards
Fra Randers
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:55

Hej Martin,

Giv mig en e-mail adresse, så hører du fra mig :-)

Mvh

LH 

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 14:11
Get.up.a@hotmail.com
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:40

Hej!
Jeg er interesseret i at høre mere om dit projekt. Jeg ejer og drive en software virksomhed og har både den kapital og expertise som skal til. Venligst kontakt mig på peter.skouhus@1902software.com eller send en privat besked her.

Med venlig hilsen,

Peter 

Om 1902
1902 er et Dansk ejet og ledet software firma i Filippinerne som blev stiftet i 1998. 1902 arbejder primært med udvikling af Internet applikationer programmeret i Visual Stuido (C#), ActiveScript (Flash) eller PHP (Typo3 og Joomla). Udover meget kompetente software udvikler råder 1902 ligeledes over kompetente ressourcer inden for planlægning og projekt styring.

Fordelen ved 1902 er bl.a: Vi har gode kompetencer, vi er proces orienteret, vi har stor erfaring, vi arbejder 45 timer om ugen, vi koster mindre og vi arbejder forskudt således at hvis du beder os gøre noget om aftenen før du går hjem er det ofte færdig næste dag når du kommer på arbejde.

1902 er Microsoft Certified Partner samt medlem af IT Brancheforeningen.

Du kan læse nogle Danske referencer her:
http://www.1902software.dk/site/309/referencer.aspx

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)