Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til frit brug for den hurtige.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har meget længe gået og pulset lidt med en håndværker portal.

Hænder søger job - Job søger hænder

Det kan være betonfolk, eletriker, murer, lagerarbejder, tømrer, blikkenslager, tagdækker, anlægsfolk.

Hele koncepter er bygget op over at en virksomhed tilmelder sig denne protal mod et fornuftigt lavt beløb og kan så frit i en korter periode søge efter alle de folk de ønsker med ligeså mange annoncer de måtte ønske, alle hænder der søger opgaver optages gratis. Ja det minder meget om div job sider men denne skal direkte hendvende sig til gruppen af rejsende håndværker.

De to ting kan kombiners i en samlet enhed, hvor håndværker der nyder godt af skattelovens muligheder for fradrag med diæter, kørepenge, dobbelhusførelse, udepenge og meget mere.

Baggrunden for denne protal ligger i mine mange år som håndværker, hvorjeg ofte har rejst land og rige rundt efter max skattefordel og en god hyre. Det er der tilstadighed mange der gør, for man skal kun 90 km væk fra sit hjem for at få del i disse fradrag.

Bare en ide til fri glæde for den der tager den op.

Venligst

René Buch

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:02
Ikke for at være besværlig, men er det ikke sådan en portal byggestart.dk allerede er?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:05

Hej Anders

Nej ikke efter min opfattelse.

Som jeg ser det er det en protalt hvor firma møder KUNDEN

Og ikke hænder til job og omvendt

Venligst

René Buch

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:18
Sorry, jeg havde opfattet det som firma <-> kunde kontakt, og ikke som firma <-> arbejdskraft

Men sådan en idé lyder ganske fornuftig, hvis man kan få nok med på ideén og få den markedsført overfor virksomhederne.

Men sådan er det jo med alle gode ideér, de er intet værd hvis de ikke kommer ud til verden.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:15
Du kommer for sent, se mere på www.mesterguiden.dk

Med venlig hilsen
Bjarke

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:50
ville høre om eventuelle ris&ros vedrørende byggestart.dk..... hvis nogle herinde kender til det. Det et firma der formidler arbejde til selvstændige. min bekymring er bare om det arbejde man for er gode "deals", da man for 25 opgaver betaler 7.500. kr.!!!???????
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 07:56
Dato: 25-07-2006 18:49:31 Forfatter: Frank ville høre om eventuelle ris&amp;ros vedrørende byggestart.dk..... hvis nogle herinde kender til det. Det et firma der formidler arbejde til selvstændige. min bekymring er bare om det arbejde man for er gode ''deals'', da man for 25 opgaver betaler 7.500. kr.!!!???????

Hej er  denne pris inkl eller ex moms ?

Hmm jeg er ved at stifte nærmere bekendtskab med dem. Jeg er bange for, at det kommer til at koste mig 11500 +moms. Jeg har ikke betalt endnu, men noget tyder på, at de IKKE kan leve op til det de lover.

Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 06:41
Jeg kan oplyse jeg er aktiv i tråden vdr. byggestart http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=8051 men kan da sige og oplysse jeg har et godt samarbejde med www.mesterguiden.dk  og alt er rimeligt derinde samt utrolig god service...

Om der er nogen der har noget negativt vdr. mesterguiden ved jeg ikke men mine erfaringer vdr. dem er kun positivt..

Vil du har lidt oplysninger fra en som handler der er du velkommen til at kontakte mig via tlf. da det ville tage for lang tid at skrive det ned....

tlf. 2685 8083

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)