|
Hej
Efter min mening er svaret meget kort 0%. Jeg har prøvet at prutte ca. 10 %, og det fortrød jeg mange gange. Mine vare blev nok 20 % dårligere.
ALDRIG mere prutten med dem herfra, måske en lille fis!!!
Kim
|
Hej Efter min mening er svaret meget kort 0%. Jeg har prøvet at prutte ca. 10 %, og det fortrød jeg mange gange. Mine vare blev nok 20 % dårligere. ALDRIG mere prutten med dem herfra, måske en lille fis!!! Kim |
Der er ikke meget fortjenste på deres priser. Så du får nok svært ved at press dem ret meget. Det opfattes på en helt anden måde end det gør her i vesten. Det opfattes måske som om du ikke synes særlig godt om deres vare. Når du ikke gør det kan du lige så godt få anden soteringen.. |
Handler man store antal er de klar på at give rabat, forvent dog ikke de store procenter, da de kører med små fortjenester. |
Kinesiske fabrikker tjener natuligvis også penge, mange endda en hel del. Det er jo svært at prese prisen når man køber første gang og ikke køber ret meget. Jeg ville også være forsigtig med at presse ALT for meget, kvaliteten kan hurtigt blive"justeret" til prisen. Det er vigtigere for dig at finde en pålidelig leverandør som er til at stole på og som man kan kommunikere med. Så kan de 5% rabat vente til du bliver en lidt større kunde. Der er mange forskellige firmaer der kontrollerer varer, for det meste er det mest antal der kontrolleres. Mange ting kræver trods alt et vist kendskab for at kunne vurdere om kvaliteten er i orden. Er det i rimelig nærhed af Shanghai er der nok en del der kan hjælpe dig, jeg bor lidt uden for Shanghai og har arbejdet med møbler/træ i over 20 år. Og jeg tager på ferie i Danmark i næste uge |