Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev til kunder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i vinteren 2008 realiseret min livsdrøm om at starte egen virksomhed. Mine varegrupper er koncentreret indenfor marinesegmentet og henvender sig til primært speedbådsejere. Jeg har hos flere firmaer set - uanset branche - at man kan tilmelde sig et "Nyhedsbrev", og blive løbende opdateret omkring produktnyheder, generel information, tilbud og meget mere.

 Mit spørgsmål er:

Har I nogen gode og målbare tal på, hvor meget interessen og omsætningen i virksomheden øges, hvis man sender et Nyhedsbrev ud til sine kunder ? Er det spild af tid - mit indtryk er at mange kunder får rigeligt med reklamer ind af døren dagligt - eller er der flere fordele end ulemper ved at udgive et Nyhedsbrev ?

Med venlig hilsen

www.nytdrev.dk 

 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyhedsbreve er rigtig vigtige. Jeg sender ud med jævne mellemrum, og det giver rigtig meget trafik. Mine nyhedsbreve er ret korte - de skal være så korte, at man ikke udskyder læsningen, fordi man ikke lige har tid nu. Jeg sender kun nyhedsbreve, når der er noget nyt - nye produkter fx, og sørger for at linke direkte til produkterne. Når nyhedsbrevet udsendes er der ikke nødvendigvis en stor stigning i salget lige med det samme, men det kommer i løbet af de næste par dage. Det er bemærkelsesværdigt, at det største salg ikke nødvendigvis ligger på produkter fra nyhedsbrevet, men ofte på andre varer. Så effekten er nok, at du får placeret din butik i kundernes bevidsthed. Men husk: Der skal være 'rigtigt'/interessant indhold i nyhedsbrevet, ellers har du ret, så ryger det bare direkte ud.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er nok meget forskelligt, det kommer an på hvor meget tid der bruges og hvor mange købelystne bruger der er tilmeldt, antallet af nyhedsbrev pr. md., antallet af gode tilbud, relevans osv.. Men vi har kunder som slet ikke satser på dette og så har vi kunder der får helt op til 30% af deres omsætning på deres nyhedsbreve. Men uanset hvad så er det nok en af de billigste former for markedsføring Stick out tongue

Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at lave et kort nyhedsbrev - det er altid svært at fatte sig i korthed når man gerne vil sælge varer - og sende det ud til mine kunder. Nyhedsbrevet vil bestå af en lille tekst omkring varen - 2 linier - og selvfølgelig en tilbudspris.

Hvad er jeres erfaring med farvesammensætningen, når der er tale om en tilbudspris ? Er det stadig gul og sort der sælger bedst, eller er der andre muligheder for at gøre salget bedre ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)